Miten saa poistettua tunnukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ylläpitoon yhteyttä, mutta nyt on se 'anna palautetta'-kohta hävinnyt toistaiseksi. Voin laittaa pyyntösi eteenpäin, mutta siinä saattaa kestää jonkin verran, koska yksittäisiä tunnuksia ei poistella vaan odotellaan enemmän poistoon samanaikaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ylläpitoon yhteyttä, mutta nyt on se 'anna palautetta'-kohta hävinnyt toistaiseksi. Voin laittaa pyyntösi eteenpäin, mutta siinä saattaa kestää jonkin verran, koska yksittäisiä tunnuksia ei poistella vaan odotellaan enemmän poistoon samanaikaisesti.

Olisin iloinen, jos sen tekisit :) En tiennytkään, että niin monimutkainen prosessi on...Mutta laita vain pyyntöni eteenpäin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miks ne pitää poistaa? Eikö sitä vaan voi poistua? Vai onko houkutus liian suuri jos tunnukset vielä olemassa? :whistle:

Nyt vaan tuntuu siltä, että haluan poistua täältä tunnuksineni päivineen.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miks ne pitää poistaa? Eikö sitä vaan voi poistua? Vai onko houkutus liian suuri jos tunnukset vielä olemassa? :whistle:

Nyt vaan tuntuu siltä, että haluan poistua täältä tunnuksineni päivineen.

No miksi :|

En osaa oikeen selittää.Mun aika täällä on kai tullu täyteen.Vaikken itse yleensä kommentoikaan täällä "kuumissa ketjuissa" niin pahoitain vähän väliä mieleni siitä julmetusta arvostelusta ja parjaamisesta mitä täällä ajoittain on.Ymmärrän kyllä sen, että mielipidettä on niin monta kuin ihmistäkin mutta mutta...Kun aina ei kaikkien elämä mene kaikkien oppikirjojen mukaan jne niin on ahdistavaa ettei minkäänlaista poikkeamaa elämässä hyväksytä vaan saa "huono äiti"-leiman otsaansa.Eihän näistä pitäs ottaa nokkiinsa, tämähän on vain palstailua mutta mua ahistaa täällä välillä tosissaan.

Voin kuvitella miltä tuntuu ihmisestä, joka paljastaa omasta elämästään vähän harmaata aluetta ja saa järkyttävän ryöpyn niskaansa.Tuo ihminen on monesti herkimmillään tilanteessaan ja täältä sataa törkyä päälle ja ihmetellään, miten kukaan voi toimia niin tai on voinut tehdä näin.Huonoksi tuntee varmaan monikin itsensä täällä palstaillessaan.Paljon hyviäkin hetkiä täällä on ollu ja hauskoja juttuja lukenut mutta kai minä oon vaan liian herkkis tälle lynkkaamiselle :/ Eikö kukaan teistä oikeasti ole koskaan erehtynyt elämässään millään alueella, missään asiassa?

Anteeksi paatos, mutta tältä tuntuu tällä hetkellä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Suosittelen kerhoilua. Itekkin oon V..ttuuntunu monesti tähän ja kerhoilu auttaa. Välillä sit voi käydä täällä.

Parissa kerhossakin oon ollut mukana, en kylläkään mitenkään aktiivisesti.Mutta enpä pääse sinnekään enää kun tunnukset poistuu.Pyynnön asiasta olen laittanut jo eteenpäin.

Simmonen self destruction-nappula olis kätsy! Monet sellaiset, jotka täällä kerta toisensa jälkeen kuuluttaa poislähtöään voisivat painaa sitä samoin tein. Säästyisi palstatilaa kun ei tarvitsisi taas seuraavalla viikolla tehdä uutta aloitusta samasta asiasta. Ja tämä ei mitenkään sinuun lady liittyen, on vaan tullut mieleen eräiden muiden kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
noh! älä mee minnekkään... :(

Kyllä minä oon päätökseni tehnyt. Tuossa ylempänä selitänki tuntojani.Pitää luottaa siihen omaan tunteeseensa ja kun tämä ei enää tunnu hyvältä niin sillon on parempi poistua.

Viestithän ei täältä poistu, vaikka tunnus poistetaan. Joten suosittelen pitämään taukoa jos ahdistaa. Ite olen pyytänyt poistamaan tunnuksen ja silti tämä palsta veti puoleensa. :D Mutta tosiaan, pidä taukoa tms. Voit hyvin jättää tunnuksen voimaan ja pitää hetken taukoa ja sitten miettiä asiaa uudelleen, koska laittamasi viestit ei tosiaan poistu täältä vaikka nimimerkki poistuisi. Ainoa asia mikä muuttuu, on se, että profiilisi on tyhjä.

Kyllä minä oon päätökseni tehnyt. Tuossa ylempänä selitänki tuntojani.Pitää luottaa siihen omaan tunteeseensa ja kun tämä ei enää tunnu hyvältä niin sillon on parempi poistua.

niin totta! kiitos vielä kerran kaikesta ja kaikkee hyvää sulle! :hug: :hug: :heart:

Mutta niin, nettiähän tämä vain on. Itse olen muutaman vuoden palstaillut ja voin sanoa, että kohut laantuvat nopeasti.

Minä olen täällä paljastanut paljon elämästäni, mutta paljon pidän myös toki palstan ulkopuolella. Nyt niin paksu nahka, ettei kyllä mikään taida satuttaa palstalla, koska totuushan on se, ettei kukaan palstalainen tai kukaan muu ihminen muutenkaan tunne sua samalla tavalla kuin sinä ite! Täällä nyt vedetään johtopäätöksiä heti. "Voi ei, mun mies lähti baariin ja lupas tulla klo 1 takasi ja klo on nyt 1.30, eikä vieläkään näy!" Ja mitä tohon vastataan? "Jätä se sika, olet ansainnut parempaa!" :D En usko, että monikaan tällä palstalla oikeasti osaa ajatella toisen tilannetta omalle kohdalleen.

niin totta! kiitos vielä kerran kaikesta ja kaikkee hyvää sulle! :hug: :hug: :heart:

:hug: Samoin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Viestithän ei täältä poistu, vaikka tunnus poistetaan. Joten suosittelen pitämään taukoa jos ahdistaa. Ite olen pyytänyt poistamaan tunnuksen ja silti tämä palsta veti puoleensa. :D Mutta tosiaan, pidä taukoa tms. Voit hyvin jättää tunnuksen voimaan ja pitää hetken taukoa ja sitten miettiä asiaa uudelleen, koska laittamasi viestit ei tosiaan poistu täältä vaikka nimimerkki poistuisi. Ainoa asia mikä muuttuu, on se, että profiilisi on tyhjä.

Niin, ei mulla periaatteessa viesteissäni ole mitään minkä tarviskaan kadota.Nyt vaan tuntuu tältä, haluan poistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Niin, ei mulla periaatteessa viesteissäni ole mitään minkä tarviskaan kadota.Nyt vaan tuntuu tältä, haluan poistua.

Pidä ihmeessä taukoa. =) Tällä palstalla on paljon hyvääkin. Tai toki voit sitten kysyä harmaana täältä asioita halutessasi. :/

Yhteistyössä