Miten saa kuivuneen jääteen katosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli miten saisi kuivuneet jääteen tahrat irti katosta?
Kävi pieni vahingo ja jääteet roisku seinille ja kattoonki.
Seinistä sain hangattua puhtaaksi mutta kattoon jäi läntit kun koitin vaan lastalla johon märkä pyyhe laitettu hinkata sitä pois mutta ei lähtenyt.
Miten sais siis kätevästi tahrat pois katostakin on aika ikävän näköset siellä valkosessa katossa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
maalaamalla koko katon! Hätäapuna koeta hangata taululiitua roiskekohtiin :) Ja lopulta niitä tahroja ei tule edes huomanneksi kun niihin tottuu.

asutaan kaupungin vuokra asunnossa täällä ei saa maalailla tai muutakaa remonttia tehä :/

Mitä materiaalia se katto on?

Olisko mahdollista kokeilla kloriten kanssa. Mä pesin hammasharjan ja tuhdin kloriteliuoksen kanssa mustikkakeitot onnistuneesti seinästä, eivät lähteneet muuten vaikka heti putsasin.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Olisko mahdollista kokeilla kloriten kanssa. Mä pesin hammasharjan ja tuhdin kloriteliuoksen kanssa mustikkakeitot onnistuneesti seinästä, eivät lähteneet muuten vaikka heti putsasin.

Sitä en tiiä mitä materiaalia se on, se on kuitenkin valkoseks maalattu..
Tota kloriittia voisin kokeilla lähtiskö sillä

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Sitä en tiiä mitä materiaalia se on, se on kuitenkin valkoseks maalattu..
Tota kloriittia voisin kokeilla lähtiskö sillä

kloriittia ei ollut mutta käytin domestosta sen sijasta,sehän kans valkasee niin sillä sain hangattua puhtaaks lastan kanssa jossa rätti mikä oli kastettu domestoksessa niin lähti onneks puhtaaks :D

Yhteistyössä