Miten saa kihomadot pois emättimestä?

  • Viestiketjun aloittaja kutiseva
  • Ensimmäinen viesti
"murkku" ikäne tyttö.
Joo.. oon tota 15 vuotias tyttö ja huomasin tossa yks ilta että kutittaa niinku etupäätä iha pirusti. No aattelin vaa mennä suihkuu jos se sitte rauhottus... ja kyl se rauhottu jote en aatellu siitä sen enempää. Mutta nyt pari päivää sen jälkeen mulla alko kuukautiset ja käytin tamponia ihan normaalisti. Mut sitte ku olin vaihtamassa sitä uuteen ni huomasin siinä tamponissa sellasia valkosia palleroita. Säikähin kuollakseni ja en oikeen vieläkään tiedä mitä ne on. Siis ne ei näytä niinku madoilta eikä ne liiku... Ne on sellasii valkosii palleroita joita mulla tulee aina tamponin mukana. Mua pelottaa ihan sikana ja en uskalla kertoo mun äitille. Tietääkö kukaan mitään täst hommast?
 
vierailija
Hei ihan oikeesti. Mato ei pesiydy emättimeen vaan eksyy sinne. Vain naaraat liikuksivat suolistosta peräaukolle munimaan. Lisääntymiseksi tarvitaan myös urospuolisia, ne asustavat pohjukaissuolen tienoilla (ei umpparissa). Jos naaras eksyy vikareitille, se ei enää hedelmöity. Mutta huom., se munii satatuhatta munaa, joista itse helposti saat tartunnan ja uusi sukupolvi alkaa kehittyä, kestää 2-3 vkoa. Leviäminen käy kulovalkean teholla. Uimahallista et ole voimut saada selkaista tarttuntaa, joka jo samana päivänä kutkuttaisi. Ennemminkin jos sinulla tartunta jo on, olet itse niitä käynyt siellä levittämässä, voi harmitus.
Käsidesi antaa valitettavasti vain mielenrauhan, ja tehoaa pöpöihin vaan EI madon muniin. Vastustuskykyä ei myöskään matosille itselleen lääkkeestä voi muodostua, ennemminkin on kyse aina uudesta tartunnasta/matosukupolvesta.
Pese 60° kaikki mitä voi, tai laita 1 vrk pakkaseen. Seksissä on myös hyvä sauma tartuttaa kumppanikin. Muutama kuuri 2-3 vkon välein koko perheelle auttaa. Tarhassa adia ouherksi, ettei matotauti tule bumerangina takasin! Ja lääkityspäivänä seuraavana päivänä EI lasta TARHAAN!
 
vierailija
Menkää nyt ihmeessä lääkäriin ja saatte sellaset lääkkeet,että kihomadot häviää ikuisiksi ajoiksi. Nehän voi periaatteessa mennä vaikka kohtuun ja sieltä munatorviin ja seuraavaksi vatsaonteloon?? Vai mitä ?
 

Yhteistyössä