Miten saa hiusvärin irti naamasta??

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Värjäsin hiukset ja hiusväri ei sitten lähtenytkään ihosta, korvan vieressä ja otsassa kauheet läiskät, samoin käsivarrelle oli roiskunut ja niskaan. Onko tähän jotain keinoa, käsivarresta kynnellä raavin ihon jo rikki (no lähtihän se väri siinä samalla mutta en kasvojani halua raaputtamalla putsata) ??

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Värjäsin hiukset ja hiusväri ei sitten lähtenytkään ihosta, korvan vieressä ja otsassa kauheet läiskät, samoin käsivarrelle oli roiskunut ja niskaan. Onko tähän jotain keinoa, käsivarresta kynnellä raavin ihon jo rikki (no lähtihän se väri siinä samalla mutta en kasvojani halua raaputtamalla putsata) ??
Mä olen putsannut meikin poistoaineella. Siis sellaisella jolla lähtee vedenkestävä ripsari.

jespa
reilusti perusvoidetta, odota minuutta ja hinkkaa pois... parhaiten toimii kun voiteen laittaa hiusrajaan ennen värjäämista. Sitten värin saa pois helposti pyyhkimällä.

vieras
Rasvaa reippaasti naamaan ennen värjäystä, ja kasvovedellä heti värin vaikuttamisvaiheessa. Näin on aina mulla toiminut kotivärjäyksessä.

Muuten haalenee pesujen mukana.

Viimeksi kampaaja jätti semmoset läikät naamaan että huh huh, onneksi värjäyksestä oli useampi päivä ennen juhlia.

Yhteistyössä