Miten saa ajan kulumaan? -vinkkejä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodelevossa viikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodelevossa viikko

Vieras
Vuodelevossa olen viikon, saan vaan pakolliset asiat toimittaa, kuten vessa ja suihku. En sen kummemmin jaksa tilittää, että mikä vaivaa. Ketutukseen asti sitä olen puinut läpi, niin ystävien kuin ammattilaisten kanssa.
Onko kellään mitään ideaa, jolla saisin ajan kulumaan? Olsi edes kannettava tietokone, surffatessa aika kuluisi. Nyt hiippailin pöytäkoneelle, pakko hetki saada edes netissä surffata. 2 Päivää jo maannut ja sunnuntaihin saakka ainakin täytyy toipua.

käsityöt? jos et oo ennen tehny niin opettele ja yllätä läheisesi parilla pannulapulla.

ristikot? sudokut? piirtely? (voi olla aikuisellekin ihan 'terapeuttista' :D )
lukeminen? uuden järjestyksen/sisustelun suunnittelu jonka toteutat jaloilles päästyäs? muille kiukuttelu ja suklaansyönti :heart:

paranemisia! =)

Mulla on miniläppäri seurana. Nämä ei paljoa maksa ja ihan saman asian ajaa nettailun suhteen, kuin isompi pömpeli.
Katsoin paljon telkkaria ja pelasin erilaisia pelejä pleikalla, nintendo ds:llä ja tietty nettipelejä myös.
Hitaasti kuluu aika ja tylsyys iskee, mutta jos sulla on vaan sunnuntaihin asti vuodelepokomento, niin kyllä sen ajan jaksaa. Pakko jaksaa!
Itse olen pääasiassa maannut marraskuun lopulta asti. |O

Yhteistyössä