Miten tuo tähän liittyi? Jos minulla olisi poikia niin tasan tarkkaan nekin saisivat poimia paskaiset sukat itse lattialta.Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:juu.. lapsityövoima kehiin vaan :kieh: Vaaditteko muuten poikiakin tekemään samat hommat, ku mitä tytöiltä? Onko kasvatuksessanne tasa-arvo?
No niinpä. Mulla on tyttö ja poika, ei kyl vielä ton ikäisiä, mutta ei tulis mieleenkään että vaatisin toista siivoamaan ja toinen ei joutuisi. Kasvattaako joku oikeasti lapsia niin eri tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miten tuo tähän liittyi? Jos minulla olisi poikia niin tasan tarkkaan nekin saisivat poimia paskaiset sukat itse lattialta.Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:juu.. lapsityövoima kehiin vaan :kieh: Vaaditteko muuten poikiakin tekemään samat hommat, ku mitä tytöiltä? Onko kasvatuksessanne tasa-arvo?
HEHEE!! tätä pitää kokeilla vaikka olen kyllä toivoni menettänyt että MIKÄÄN saisi meidän 11-veetä muuttamaan tapojaan..Alkuperäinen kirjoittaja tiedän :äidin, joka oli pakannut reppuun lattialta likaiset alkkarit. Sen jälkeen oli aina ollut kolmasluokkalaisella huone siivottuna.
kerro mullekkin kun saat tietää meillä tuo 8v tyttö ei tee nykyään enään mitään..ennen oli aina niin avulias ja siistikin,nyt huone on sekanen niin kauan kunnes hermostun ja siivoon sen ite..alkaako ne tuossa iässä kaikki tollasiks..?Alkuperäinen kirjoittaja Eme:Nyt oikeasti hyviä vinkkejä otetaan vastaan.
No aika usein tuntuu olevan niin, että poika vaan pääsee vähemmällä noissa siivous yms jutuis.. Sitä kun pääsee isin kans vaikka ajaan sitä nurmikkoo..Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:No niinpä. Mulla on tyttö ja poika, ei kyl vielä ton ikäisiä, mutta ei tulis mieleenkään että vaatisin toista siivoamaan ja toinen ei joutuisi. Kasvattaako joku oikeasti lapsia niin eri tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Miten tuo tähän liittyi? Jos minulla olisi poikia niin tasan tarkkaan nekin saisivat poimia paskaiset sukat itse lattialta.Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:juu.. lapsityövoima kehiin vaan :kieh: Vaaditteko muuten poikiakin tekemään samat hommat, ku mitä tytöiltä? Onko kasvatuksessanne tasa-arvo?
Meillä sama tilanne 8-vee tytön kanssa. Just eilen mäkätin ja sanoi että siivosi kaikki kaapit mutta ei ne siltä näyttänyt. Itse sitten TAAS siivosin ne tänään kun neiti oli koulussa. Olen sanonut että aina kun minä joudun siivoamaan ne sotkut niin jotakin lentää roskiin, yhtään sääliä en tunne. Eipä ole sekään auttanut...Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:kerro mullekkin kun saat tietää meillä tuo 8v tyttö ei tee nykyään enään mitään..ennen oli aina niin avulias ja siistikin,nyt huone on sekanen niin kauan kunnes hermostun ja siivoon sen ite..alkaako ne tuossa iässä kaikki tollasiks..?Alkuperäinen kirjoittaja Eme:Nyt oikeasti hyviä vinkkejä otetaan vastaan.
laittaisitko linkinAlkuperäinen kirjoittaja muumimamma:MLL:N Sivuilta löytyy huoneentaulu kohdasta ahkeran koululaisen palketsemis paperi kannattaa tulostaa ja laitaa seinälle toimii meillä kannustimena.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittaisitko linkinAlkuperäinen kirjoittaja muumimamma:MLL:N Sivuilta löytyy huoneentaulu kohdasta ahkeran koululaisen palketsemis paperi kannattaa tulostaa ja laitaa seinälle toimii meillä kannustimena.
Juu, vaadin tytöltä ja POJALTA että siivoaa itse huoneensä.Alkuperäinen kirjoittaja MaalisXXLmamma76:juu.. lapsityövoima kehiin vaan :kieh: Vaaditteko muuten poikiakin tekemään samat hommat, ku mitä tytöiltä? Onko kasvatuksessanne tasa-arvo?