Miten reidet pienemmiksi??? Jumppavinkkejä yms kiitos!!

  • Viestiketjun aloittaja jumppari
  • Ensimmäinen viesti
a-p-u-a
mulla on isot reidet ja ne hankaa toisiinsa, ja ne on kamalat :( omistan kavereita joilla ei hankaa vaan siinä on semmonen väli, nii se on nii ihanan näköne ja sit kun katson omaani ni hui kauhee..... kuitenkin käyn kolmesti viikossa futistreeneissä eikä jaloista lähe läskit vaikka lihakset voisivastkin kasvaa, olen harrastanut nyt futista 4 vuotta , tarvitsen myös apua ?!
 
"pinni"
Mulla ainakin juokseminen muokkaa reisiä tosi tehokkaasti, paljon tehokkaammin kuin pyöräily tai askelkyykyt. Mutta siehän et ilmeisesti juoksemaan pysty. Kävelystä ei mulla oo mitään hyötyä.
 
"huolestunut"
Mulla on ainoa ongelma se, että reisissäni on liikaa lihasta. Olen treenannut ne tiptop kuntoon, mutta nyt näytän lihavalta :( Onko kellään mitään ideoita, miten saisin treenatut reidet kapeimmiksi ?
 
voi pälli sun kanssas
Turhaan sinä huolehdit, ite oon 160cm pitkä ja painan 61kg. Perus tiimalasi/päärynä vartalo, kaikki läskit on perseessä ja reisissä. Tekisin mitä vaa jos saisin olla sun kokone :(
 
"siis"
suurin osa miehistä lämpenee kun näkee naiselliset muodot myös siellä reisissä ja pepussa joten älkää huolehtiko liikaa vaan hankkikaa itsetunto joka paistaa sisältä päin:)
 
Kunnolla painoa ja hikeä
Jos on geneettisesti saanut isommat reidet ja pepun, niin ei se millään treenillä valitettavasti muutu. Kokeilin joskus rajua laihdutusta, olen 163 cm ja silloin painoin 53,5 kg, lihakset kuulti läpi ja mulla oli sixback vatsassa. Mutta reidet ei pienentyneet, meni tiukasti 36-koon farkut jalkaan. Eli ei auta treeni eikä painon pudotus.

Parasta mitä voit tehdä on vaan treenata niitä kinttuja, hyväksyä niiden muoto ja koittaa pitää ne kauniin treenatun muotoisina. Minä lopetin kaikki jalkojen fitness-höpöilyt, ja vedin 100 kg + rohkeasti jalkaprässiin. Ja itseasiassa, kunnon salipainot treenaa jalat kauniimmiksi. Toki teen myös pilatesta/pumppia jaloille, mutta tuo painojen nosto on kaikkein paras. Salilla jossa käyn on esim. ammattijuoksijoita (naisia) ja he pistävät jalkaprässiin aina 100-150 kg painoa, ja heillä on todella kauniit hoikat jalat.
Että ei se painojen ja pyöräilyn pakoilu tee niistä jaloista kanankoipia, hyväksy se geneettisesti saatu muoto ja kunnolla sitä treeniä eikä mitään hilavitkuttimia!
 
vierailija
Minulla oli aluksi tosi paksut reidet... Niihin tuli lihasta vaan lisää ja lisää kun pyöräilin ja kävin juoksulenkillä ja sitten päätin lopettaa liikkumisen ja laskee päivän kaloreita sen verran mitä liikunta kulutti nii johan alko rasvat lähteen ja lihakset ei enää suurentunu mut ehkä vähä kutistu. Parempi näin.
 
Epätoivoinen nuori
Täällä on epätoivoinen nuori apua huutamassa, olen lyhyt ja en kasva millään, mutta se ei ole ongelma. Haluaisin tietää olisiko kellään yhtään MINKÄÄLAISTA hyvää vinkkiä nuorelle reisien laihduttamiseen?
 
vierailija
Oon 14v ja oon mielestäni ylipainoinen oon 170cm pitkä ja painan 76kg ja rasvaa on eniten vatsan kohdalla ja tietysti reisillä.
Oon yrittäny laihduttaa jo yhteensä 3vuotta.mut mikää ei oo toiminu mut mul on vähä toiminu pyöräily ylämäkeen ja sit tuoli asento seinää vasten.
Osaisko joku auttaa miten saisin vähän nopeammin. Vinkkejä kiitos?
 
vierailija
No jos on paksut reidet niin ei niitä välttämättä saa kovin ohuiksi paitsi nälkiinnyttämällä. Joillain on tosi paksut reisilihaksetkin jo, ja sitten jos on vielä taipumusta kerätä rasvaa just reisiin niin siinäpähän sitä sitten on.

Mulla on aina ollut paksut reidet ja etenkin pyöräileminen kasvattaa niitä entisestään. Aina on housut haaroista rikki vaikka paino olisi normaalipainon alarajoilla.

Lohdutukseksi voi kai sanoa että reisi- ja pyllylihavuus on harmitonta verrattuna keskivartalolihavuuteen - ja naisellisempaa
 

Yhteistyössä