Miten reagoit jos miesystäväsi kutsuu sua exän nimellä vahingossa?

• Viestiketjun aloittaja "Pirkko"
  • Ensimmäinen viesti
Kfkfkf
Minun miehellä ja exällänsä erosta 10v. Sanoi kerran puhelimessa kaverilleen että on menossa EXÄN äitin synttäreille. Kaveri vähän ihmetteli. Mies ei uskonut et sanoi exänsä nimen siinä kohtaa..

Toinenkin kerta on ollut.

"noo"
Meillä kävi näin 7 vuoden yhdessäolon jälkeen pikkuvauva- aikana... Muutenkin liitto natsisi liitoksista ja sitten eräänä erityisen surullisena päivänä kävi vielä noin... Ei itse tajunnut nolostua. Mua oikeasti sapetti. Kiukutti niin, että muistan siis vieläkin. Ja hirveä analysointi tietenkin, miksi tämä freudilainen lipsahdus pääsi...

Jokunen vuosi sitten pari kertaa sattuikin niin, mieheni itse edes tilanteissa huomannu sanovansa mutta mie tokasin että tais lipsahtaa väärä nimi, eipä siinä sen hurjempaa. Toisaalta ymmärtää koska aika samantapaiset nimet.

lucifer
mitäs tuossa, välillä menee nimet sekaisin. mieheni ex- kuuluu aviomiehensä kanssa ysätväpariskuntiimme joten ei ole mikään ihme vaikka välillä ei oikea nimi satukaan kohdilleen. samoin puhuttelee minua joskus jopa äitini tai siskonsa nimellä:LOL:

"vieras"
Mies ei ole kutsunut minua exänsä nimellä, vaikka tiedän että se olisi tahatonta. Jos on 6 vuotta sanonut jonkun muun nimeä niin eihän se ole ihme jos uudessa suhteessa lipsahtaa. Tästä on muuten tieteellnen tutkimuskin olemassa :D anoppi sen sijaan on muistanut kutsua minua exän nimellä, vaikka tiedän heidän inhonneen toisiaan sydämensä pohjasta. Ei haittaa yhtään.

[QUOTE="Pirkko";27251491]Muutaman kerran on mua kutsunu exänsä nimellä ja menee aina ihan noloks ja vaikeeks, mut mua vaan naurattaa... :LOL:
Erosta heillä kohta vuosi.[/QUOTE]

Mies ei ole tuota koskaan minulle tehnyt, mutta minä olen muutaman kerran kutsunut häntä ensimmäisen mieheni nimellä. Ei ole ukko ollut moksissaan. Meinasi vain, jotta isot saappaat on onnistunut täyttämään jos vallan "Tommyksi Tommyn paikalle" kelpaa.

:)

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär

Yhteistyössä