F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saisin todennäkösesti hermoromahduksen ja vetäisin aika monta palkokasvia nenääni. Olisin pettyny ja yrittäsin puhua järkeä. Hyi, ajatuksenaki hirvee, joku tuon ikänen irstas, punakka ukko, hinkaamassa turpeisin sormin mun lastani. Meille sellanen irstas pervo ei olis tervetullu ja tuossa tilanteessa mun mieheni kyllä antais kuulua ja näkyä, mitä mieltä on tuollasista perversseistä. Hyi:x
Saisin todennäkösesti hermoromahduksen ja vetäisin aika monta palkokasvia nenääni. Olisin pettyny ja yrittäsin puhua järkeä. Hyi, ajatuksenaki hirvee, joku tuon ikänen irstas, punakka ukko, hinkaamassa turpeisin sormin mun lastani. Meille sellanen irstas pervo ei olis tervetullu ja tuossa tilanteessa mun mieheni kyllä antais kuulua ja näkyä, mitä mieltä on tuollasista perversseistä. Hyi:x
=D Ei hittolainen sulla on melkoisen hassu kuva 40-v. miehistä....Saisin todennäkösesti hermoromahduksen ja vetäisin aika monta palkokasvia nenääni. Olisin pettyny ja yrittäsin puhua järkeä. Hyi, ajatuksenaki hirvee, joku tuon ikänen irstas, punakka ukko, hinkaamassa turpeisin sormin mun lastani. Meille sellanen irstas pervo ei olis tervetullu ja tuossa tilanteessa mun mieheni kyllä antais kuulua ja näkyä, mitä mieltä on tuollasista perversseistä. Hyi:x