Miten reagoisit, jos 19-vuotias tyttäresi kertoisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "flowerpower"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saisin todennäkösesti hermoromahduksen ja vetäisin aika monta palkokasvia nenääni. Olisin pettyny ja yrittäsin puhua järkeä. Hyi, ajatuksenaki hirvee, joku tuon ikänen irstas, punakka ukko, hinkaamassa turpeisin sormin mun lastani. Meille sellanen irstas pervo ei olis tervetullu ja tuossa tilanteessa mun mieheni kyllä antais kuulua ja näkyä, mitä mieltä on tuollasista perversseistä. Hyi:x

Saisin todennäkösesti hermoromahduksen ja vetäisin aika monta palkokasvia nenääni. Olisin pettyny ja yrittäsin puhua järkeä. Hyi, ajatuksenaki hirvee, joku tuon ikänen irstas, punakka ukko, hinkaamassa turpeisin sormin mun lastani. Meille sellanen irstas pervo ei olis tervetullu ja tuossa tilanteessa mun mieheni kyllä antais kuulua ja näkyä, mitä mieltä on tuollasista perversseistä. Hyi:x

perverssi?aika normi että ton ikänen haluaa nuorta naista..se on ihan normaalia.harva vaan pääsee.

Minä ja mun kaverit ja kaikki entiset heilat nykyinen mies yms ja jne ollaan neljäkymppisiä. Kukaan ei ole irstas, punakka eikä turpeasorminen. Eikä pedo.

Kyllä pitää pimatsun olla aikas bimbo jos lähtee isänsä ikäisen vonkaavan ukon matkaan - lompakon kutsu? Itse en tunne yhtään 40 vuotiasta jolla olisi parikymppinen "tyttöystävä". Kaksikin miestä tiedän jotka on vaihtaneet itseään vanhempaan naiseen...

Omasta mielestä seksi on parempaa kuin koskaan. Enkä siis käsitä miksi itseni ikäinen mies tahtoisi epävarmaa teiniä kun tarjolla on kypsää naista...

No ihmettelisin vähän, et miksi mulle asiasta avautuu,

- oliko jotenkin traumaattista
- raskaana
- naimisiin menossa
- miesystäväni kanssako (olisin silloin 56)

ihmettelisin siis syytä purkaukseen ja yrittäisin olla käyttämättä ällötystäni (ja kyllä nelikymppinen kaksikymppisen silmin on ällö)

=D Ei hittolainen sulla on melkoisen hassu kuva 40-v. miehistä....

Ensinnäkään asia ei minulle kuuluisi, mutta voisin kysyä että oliko hyvä. Asia ei häiritsisi, eikä auheuttaisi unettomia öitä vaikka asiasta tulisi parisuhde.

Itse olin just 19 täyttäny kun aloin seurustelemaan 46 vuotiaan miehen kanssa. Yhdessä oltiin 5 vuotta. Ystävät ja perhe suhtautui ihan jees. Olen kai jotenkin vanhoihin nahkoihin syntynyt kun ystäviinikin kuuluu paljon itseäni vanhempia. Esikoiseni synnytyksessä oli mukanani hyvä ystäväni, mua yli 40 vanhempi nainen.
Nyt olen 36 v ja en edelleenkään osaa olla oman ikäisen miehen kanssa, siis seurustella. Ja eniten himottaa sellaset 50 miehet. En edes voisi kuvitella syttyväni jostain 20 vuotiaasta.
Mutta siihen jos tyttäreni ilmoittaisi moisesta niin, no. Seksielämä ei mulle kuulu ja jos seurustelevat niin ei muuta kuin onnea toivottaisin.
Ja tietenkin haluaisin tutustua hänen miesystäväänsä jos siis seurustelisivat.

Hassu juttu, että melkein kaikki mun seksiä sisältäneet suhteet ovat olleet 18-25-vuotiaiden kanssa. Se vaan menee niin, että just sellainen nuori nainen kiihottaa eniten montaa miestä, se on sitten eri asia kuinka moni ukko onnistuu semmosia kellistämään.

Kas kummaa että rokkareilla ja muilla maailmantähdillä on melkein aina nuorta naista kainalossa. Joillakin saattaa olla vaimo joka on "omanikäinen" (Silloinkin yleensä jollain veteraanirokkarilla 50-vuotiaana 40v vaimo), mutta rundilla nussitaan teinityttöjä kummiskin. What happens in the road, stays in the road...

Mut kyl mä silti ymmärrän että ollaan närkästyineitä. On mullakin ex-avioliitosta kaksi lasta ja tyttö on jo 12v. Kyllä mä kokisin että sitä on kusetettu jos se 5-10 vuoden päästä olis jonkun 40+ ukon saalis. Toivon, ettei oma tytär ole niin tyhmä.

Yhteistyössä