Miten reagoisit, jos 15 vuotta täyttävä poikasi saisi tämän kirjan lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermostuinko turhasta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermostuinko turhasta?

Vieras
http://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=970210

Poikani täytti siis 15 vuotta ja eräät sukulaiset toivat tuon kirjan pojalle lahjaksi, olivat kai löytäneet sen jostain kirpputorilta. Lahjan pojalle antaessaan he sanoivat hänelle, että "Sait sen, koska sinähän olet kiinnostunut pojista". Täytyy tunnustaa, että minä loukkaannuin pojan puolesta, varsinkin kun näin pojankin loukkaantuvan. Sen lisäksi, että nämä sukulaiset toivat tuon kirjan pojalle lahjaksi, niin he ovat jo parin vuoden ajan aina välillä vihjailleen poikani olevan homo, mitä poika ei todellakaan ole.

Aika inhottavaa. Voi olla vahingollista vihjailla nuorelle tuollaista. Pitäidi sntaa nuoren olla rauhassa. Loukkaantuisin ja varmasti sanoisin hiukan nuivaan sävyyn. Hah, en mä mitään sanois, varmaan polttaisin opuksen takassa antajien nähden.

Meillä tyttö osti saman version nimeltä "Tytöt". Pitäisköhän mun nyt jotenkin alkaa epäillä? :D

Mutta tosissaan, vittumaista moinen vihjailu, moisille voisi ostaa vaikka käytöksen kultaisen kirjan ja pätkän valmiiksi väänneltyä rautalankaa.

• Tykkää
Reactions: Peyote ja Boobabe

Yhteistyössä