J
juuri harmauduin =)
Vieras
Mulla siis tämä ongelma... Toisella lapsella välit kummeihin katkenneet, tai kummit eivät siis pidä yhteyttä, ja yksi kummi on kuollutkin. Haluaisin nyt hänelle kaksi kummia lisää. Kummien lisääminenhän on nykyään siis mahdollista. Toista kaveria olen nyt kysynyt, ja hän on siihen ilomielin suostunut. Haluaisin kuitenkin pyytää toistakin kummia mutta jotenkin en... osaa... :ashamed: Kyse on ihmisestä, joka on aika tiiviisti lapsieni elämässä mukana, ja hän on pitkään odottanut omaa kummilasta, ja nyt häntä pyydettiinkin juuri kummiksi sukulaisen vauvalle. Tuntuu nyt vaan, että uskallanko pyytää tätä ihmistä vielä omankin lapsen kummiksi?
Sehän ei tietenkään ole niin suuri ja koskettava asia varmaan tulla jo isomman lapsen kummiksi, kun ei tässä enää mitään ristiäisiäkään ole. Enemmän se olis lapselle varmaan sellainen tärkeä asia...
Mä en vaan tiedä uskallanko kysyä ja tuntuisiko tää kummiehdokkaasta ihn hölmöltä idealta
Sehän ei tietenkään ole niin suuri ja koskettava asia varmaan tulla jo isomman lapsen kummiksi, kun ei tässä enää mitään ristiäisiäkään ole. Enemmän se olis lapselle varmaan sellainen tärkeä asia...