[QUOTE="mommy";30810474]Hän kiittää ja niiaa joidenkin puolustusviesteistä
Se, miksi kimpaannuin on se, että lihosin n. 30kg raskaudessa ennen aina hoikkana ja jouduin käymään terapeutilla lähes koko raskauden, koska tämä oli mulle tosi kova pala. Kyllä autolla pääsin! Lisäksi mulla on syömishäiriö eli lihominen on mulle yhtäkuin helvetti.
Nimimerkille Meillä: muista karmanlaki. Se, joka toista kolauttaa siihen joskus vielä oma kalikka kilahtaa.[/QUOTE]
Ei se minuun mitenkään liity että sinulla on paino-ongelmia. Niitä sun muita ongelmia on maailma pullollaan. Kommenttini liittyi siihen että jollain tunnin vaunulenkillä olisi suurtakaan merkitystä painonpudotuksessa.
Toki aineenvaihdunnalle on hyvä, ja jokainen liikuttu km on parempi kuin sohvalla istuttu. Eipä ainakaan sen aikaa tule mässytettyä pullaa. Mutta laihtumiseen ei riitä tunnin kävelylenkki, vaan pääpaino pitää olla ruokavaliossa. Se kävelylenkki on sitten vähän kuin kirsikka kakun päällä.
Puutuin myös typerään kliseeseen: raskauskiloihin. Totuus ON että ne on kiloja siinä missä muutkin syömällä hankitut. Ikäkään ei ole mikään puolustus. Eikä kannata viljellä mitään mukalaihdutuskeinoja.
Toivon että saat painosi hallintaan!