Kolme sektiota takana, vaaka/bikiniviillosta joka nuppu. Onhan se haava varmasti kaikilla kipeä ensimmäiset päivät. Mutta liikkuminen auttaa, ainaki meikäläistä. Vuorokauden sisällä olen päässyt jokaiselta suihkuun ja vessaan ja siitä pikkuhiljaa liikkumaan itsenäisesti. Ekan vuorokauden sain lihakseen pistettäviä, vähän liianki tumakoita kipulääkkeitä, sen jälkeen oon pärjänny sairaala-ajan joko supoilla tai 1mg parasetamoli-tai ibuprofeiinilääkkeellä. Kotiin oon päässy vneljäntenä tai viidentenä päivänä. Ompeleet poistetaan yleensä aikasintaan viidentenä, joten tältä viimeiseltä kävin neuvolassa poistattamassa tikit. Viimeisimmästä sektiosta on päivälleen neljä kuukautta, eikä haava oo vihoitellut kuin ekan parin viikon aikana. Onhan se haavan alueen iho toki edelleen erikoisen tuntonen, siis oikeammin tunnoton. mutta ei haittaa menoa laisinkaan.
Ilmakylvyt ja suihkuttelut auttaa haavaa paranemaan, kipu lähtee liikkumalla. Tsemppiä vaan! Mulle jokainen sektio on ollu todella myönteinen kokemus, ihanat muistot! :heart: