Miten pian teillä alkanut raskaus pillereiden lopettamisen jälkeen?

hghgh
Heti lopetuksen jälkeen eli ekasta kierrosta napsahti tuo esikoinen. Kakkonenkin tärppäsi ekasta kierrosta, mutta ei ollut pillereitä käytössä ennen "yrityksen" aloittamista.
 
"vieras"
Kahdet menkat ehti tulla ennenkuin tärppäsi. Suositushan on että yhdet ns. tavalliset menkat pillereiden lopettamisen jälkeen olisi hyvä tulla, en kyllä muista että miksi.
 
kiska
[QUOTE="vieras";23399216]Kahdet menkat ehti tulla ennenkuin tärppäsi. Suositushan on että yhdet ns. tavalliset menkat pillereiden lopettamisen jälkeen olisi hyvä tulla, en kyllä muista että miksi.[/QUOTE]

Siks, että on helpompi määrittää raskauden kesto :)

Mulla tärppäs heti ekasta kierrosta esikoinen. Toka sai alkunsa vaikka söäin pillereitä.
 
Karon_82
esikoinen tärppäs heti kun pillerit jätettiin pois eli ekasta kierrosta. ennen kun kuopusta alettiin yrittämään oli hetki käytetty kortsua. kuopuskin tärppäsi jo toisesta kierrosta. eli helposti olen lapseni saanut
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";23399560]Näitä lukiessa voi monelle iskeä epätoivo: "miksi kaikilla alkanut heti uusi raskaus", kun yleensä innokkaimmat vastaajat ovat juuri niitä joilla heti tärppäsi..[/QUOTE]

Lääkäri sanoi, että pillereiden jälkeen tulee helpommin raskaaksi. Mutta joo, ikinä ei kannata vaipua epätoivoon muiden kokemusten ja juttujen takia. Älkää ottako näitä internetissä käytyjä keskusteluja liian vakavasti.

Mulla tuli yhdet menkat ja sit olinkin jo raskaana.
 
"vieras"
2 vuotta ja kemiallinen, vajaa vuos siitä ihan oikea ja nyt menossa rv 18+3. :heart: Tässä välissä puolisen vuotta Teroluteja kun ei menkat tullu muuten ollenkaan (enkä ollut raskaana). Niiden jälkeen kierto oli epäsäännöllinen, 30-40 päivää.
 
"juu"
Kolmannessa kierrossa kävi tuuri. Ite ainakin huomasin, että vaikka mulla oli aina niin säännöllinen kierto ja muuta, niin yksinkertaisesti oltiin kahdessa ekassa kierrossa oltu hieman liian myöhään liikenteessä (mulla tulikin aika aikaisin ovulaatio verrattuna yleiseen). Kannattaa siis ottaa huomioon, että vaikka aina sanotaan että pitäis vähän reilusti ns. ovulaatiopäivien jatkaa sitä vilkasta lakanoiden heiluttelua, niin kannattaa se aloittaa jo reippaasti aiemmin.

Lisäksi suosittelen helppoa ovistestiä tms jotain helppoa, millä on helppo tehdä testi eikä tartte läträtä. Varsinkin jos pitkittyy. Toisille taas ei sovi ollenkaan tilanteen seurailu. Lisäksi itse tykkäsin fertilityfriendistä, sen perusteella huomasinkin reagoida kun oli niin paljon juuri silloin opiskelua sekä töitä ettei aina pysynyt päivistä kärryillä.
 

Yhteistyössä