Miten pian siirryt sänkyhommiin kun tuot Tindermiehen kotiin?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eka juodaan kahvit ja syödään keksejä ja sitten pyydän suihkuun yhdessä ja sieltä sitten sohvalle, sänkyyn, lsttialle, minne vain nakuna. Meniskö ehkä 30-60 min?

vierailija
Tarjoan myös teetä, saa valita, kahvia tai teetä. Itse juon kahvia. Laitan lautaselle erilaisia keksejä mitä saa ottaa jos haluaa. Jotkut tykkää, jotkut ei. On se kivempi ensin vähän jutella ennen kuin käy hommiin.
Minä käyn joka aamu suihkussa mutta enhän tiedä milloin se tyyppi kävi viimeksi pesulla. Oliko se juhannuksena? Kivempi on kun käy suihkussa yhdessä niin kumpikaan ei haise esim. kuselle tai jännityshielle.

• Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Tarjoan myös teetä, saa valita, kahvia tai teetä. Itse juon kahvia. Laitan lautaselle erilaisia keksejä mitä saa ottaa jos haluaa. Jotkut tykkää, jotkut ei. On se kivempi ensin vähän jutella ennen kuin käy hommiin.
Minä käyn joka aamu suihkussa mutta enhän tiedä milloin se tyyppi kävi viimeksi pesulla. Oliko se juhannuksena? Kivempi on kun käy suihkussa yhdessä niin kumpikaan ei haise esim. kuselle tai jännityshielle.
Kumpi hommaa kumit?

• Haha
Reactions: Lispetti
Kyllä ne hommat hoidetaan heti siinä ulko-ovella seinää vasten samalla sekunnilla, että pääsen jatkamaan matkaa. Usein ajotan panemiset niin, että kun käyn töiden jlk. kotona niin siinä kerkiää hyvin. Usein ne sessiot kestää vain muutaman minuutin - hyvä jos sitäkään. Seinä alkaa saada jo väriä kun siinä on nuohottu niin urakalla. Käytetyn kumin poistan aina mieheltä session jlk. ja tungen sen miehelle taskuun, että ei jää meille turhaa roskaa. *tonttuhymiö tähän*

vierailija
Lispe on silti aina Lispe ja jos haara vielä viihtyy enemmän auki kuin kiinni niin voi antaa paljon anteeksi.
Lisään vielä että en halua solvata tai halventaa Lispeä. Ihan positiivinen asia että tavaraa on ollut jaossa sillä aika usein naiset pihtaa turhan paljon ja suuttuu kun niitä vonkaa. Kyllä reikä on aina reikä vaikka sitä on vähän enemmän "käytetty".

Yhteistyössä