miten pian sektion jälkeen esim.vaunuajelulle?Autoilemaan?

  • Viestiketjun aloittaja jahhaa
  • Ensimmäinen viesti
jahhaa
Elikkä tuossa otsikossapa tuo kysymys.

Varmaan monesti riippuu paranemisesta ja mulle sanottiinkin, että jos lämpimiä päiviä piisaa niin pieniä vaunuajeluja ( ei mitään kilometrien mittaisia!!!) vois tehdä piankin.

Mietin myös milloin uskaltaisin lähtee autonrattiin, sillä penkit matalalla ja jos joutuu esim. hätäisesti jarruttamaan tms. niin ratkeeko haava jne.


 
Mä vaunuttelin noin parin viikon kuluttua (mutta oli talvivauva, joten sen takiakin piti odotella), sitä ennen kävin yksin ihan vähän kävelemässä. Ekoilla kerroilla tosiaan vain korttelin ympäri, ja siitä lisäsin kerta kerralta matkaa, kunnes pian jo ulkoiltiin tuntikausia.

en yhtään muista, milloin ajoin itse autolla, mutta kyydissä olin heti laitokselta kotiin. Ja ihan siitä heti kuljettiin autolla ympäriinsä.
 
Viikko meni sairaalassa ja olo oli kuin jyrän alle jääneellä. Pieniä 5minuutin kävelyjä tein aika pian, mutta oitempiä vaunulenkkejä vasta myöhemmin. Autolla en kyllä ajanu vähään aikaan. Olin aika kipee sektion jälkeen. Kipeempi, kun alatie synnytyksistä.
 
Ekan sektion jälkeen aikaa meni yli kaksi kuukautta ennen kuin lenkille vaunuilla päästiin kun poika oli teholla mutta nyt toisen sektion jälkeen viikko meni sairaalassa ja viikko sit kotona sisällä, eli parin viikon päästä käytiin jo pitkillä lenkeillä. :)
 
jahhaa
tänään sitten uskaltauduin autonrattiin ja lähdin ihmistenilmoille.
Autoon istuminen meinas ekaksi muuttaa suunnitelmani, mutta kylläpä se siitä alkoi luistaa, joten ei ongelmaa.

Tosi väsynyt olin kotiin palatessa. Tuli juteltua ja otettua onnitteluja vastaan vähintäänkin joka toiselta.

Pienelle vaunulenkillekin, ihan siis teenyweenylle, aattelin kelin salliessa lähtee viikonloppuna, jos huominen tikkien poisto ei tuota mitään ongelmia.

sektiosta tänään 6 päivää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 20:59 jahhaa kirjoitti:
tänään sitten uskaltauduin autonrattiin ja lähdin ihmistenilmoille.
Autoon istuminen meinas ekaksi muuttaa suunnitelmani, mutta kylläpä se siitä alkoi luistaa, joten ei ongelmaa.

Tosi väsynyt olin kotiin palatessa. Tuli juteltua ja otettua onnitteluja vastaan vähintäänkin joka toiselta.

Pienelle vaunulenkillekin, ihan siis teenyweenylle, aattelin kelin salliessa lähtee viikonloppuna, jos huominen tikkien poisto ei tuota mitään ongelmia.

sektiosta tänään 6 päivää.
Kyllä se siitä. =) Tosi hyvinhän toi on jos vasta 6 päivää sektiosta!
Niin ja onnea täältäkin! :flower:
 

Yhteistyössä