Miten PAS tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja Haalistunut
  • Ensimmäinen viesti
Siis pas= pakastetun alkion siirto ja näitähän tulee pakkaseen jos ivf tai icsi hoito menee putkeen. Pas voidaan sitten tehdä joko luonnolliseen tai lääkkeelliseen kiertoon. Joten pas:ia ja ivf ei voi millään tavalla verrata keskenään.
 
Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 20:47 hope kirjoitti:
Siis pas= pakastetun alkion siirto ja näitähän tulee pakkaseen jos ivf tai icsi hoito menee putkeen. Pas voidaan sitten tehdä joko luonnolliseen tai lääkkeelliseen kiertoon. Joten pas:ia ja ivf ei voi millään tavalla verrata keskenään.
Millaisia lääkkeitä siihen lääkkeelliseen kiertoon kuuluu?
 
Itse olen valmistautumassa ekaan passiin joka tehdään luonnolliseen kiertoon, mutta tuolla oli jotain juttua asiasta: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=694&posting=22000000013231225&view_mode=flat
 
aida
Heips!
Itselleni tehdään pas lääkkeelliseen kiertoon. Olen ohjeiden mukaisesti aloittanut zumenon-lääkityksen kierron toisesta päivästä alkaen 6 mg/vrk. Toisen kontrolliultran jälkeen annosta nostettiin 8 mg/vrk ja sen yhden lisätabletin lääkäri kehoitti laittamaan illalla suoraan emättimeen!!! :D Imeytyy kuulemma sieltä paremmin... Lisälääkityksenä aloitan vielä luget neljä päivää ennen siirtoa.
 

Yhteistyössä