Miten pärjään 9kk ikäisestä erossa (8-9h) IMETYKSEN KANNALTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassu ei tajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassu ei tajua

Vieras
Megahölmö kysymys, mutta mietin seuraavaa...Joudun olemaan vauvasta erossa tosiaan noin 8-9h, enkä pääse välillä imettämään (päiväsaikaan siis) tähän asti vauva on viihtynyt rinnalla useasti, varmaan tona aikana jotain 4 kertaa.
Miten pärjään, eli yritänkö pidentää päivävälejä viikkoa ennen tapahtumaa, vai menenkö vaan vessaan ruikkimaan (yök mikä sana) pahimmat maidot pois kun tulee tukala olo.
Tarkoitus olisi siis jatkaa imettämistä jatkossa ihan normaalisti, töihin en ole vielä menossa.
MITEN OLETTE TOIMINEET?

(Vauva siis pärjää, syö muutenkin hyvin ja äiti lupas hoitaa)

Minä ruikin pahimmat pois (yök tosiaan mikä termi :D) ja pumppasin pari kertaa kun olin 24 h erossa pojasta hänen ollessaan 8-9 kk. Imetys jatkui ihan normaalisti sen jälkeen.

Jos kyse vain yhdestä tai parista päivästä niin en menisi imetysvälejä pidentämään"käyt vessassa lypsämässä enimmät pois jos et saata olla,niinku itse jo sanoitkin. Ei päivä pari vaikuta mihinkään imetyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minä ruikin pahimmat pois (yök tosiaan mikä termi :D) ja pumppasin pari kertaa kun olin 24 h erossa pojasta hänen ollessaan 8-9 kk. Imetys jatkui ihan normaalisti sen jälkeen.

Joo, täytyy ottaa kunnon suojat mukaan...eiköhän se siitä

Ei yhden päivän takia kannata muuttaa imetysvälejä,ellet muutenkin niin aio tehdä. Ei välttämättä ehdi edes mitään muutosta tapahtua viikossa. Mä en edes imettänyt enää paljoa kun kävin tyttöjen kaa risteilyllä 24 h (tyttö oli jo yli vuoden) mut silti piti käydä välillä tyhjentelemässä. Yritä sopeutua siihen ajatukseen...

Joo, yksittäinen kerta, tai muutama toinenkin samanlainen tulee, mutta vasta viikkojen päästä. Mulla on jossain pumppu ja saan kyllä käsilläkin sitten pahimmat pois. Eiköhän se tästä.

Kiitos viesteistä!

Yhteistyössä