erika
mä käyn ton 1v2kk kanssa ulkona 1-2 kertaa viikossa pikaisesti. tosi ärsyttäävää kun se työntää vaan kaiken suuhun ja imee likasia käsineitä. ja vähän väliä naamallaan kun ei kunnolla osaa kävellä
Taas outo homma täällä, reegee ogee...Alkuperäinen kirjoittaja erika:mä käyn ton 1v2kk kanssa ulkona 1-2 kertaa viikossa pikaisesti. tosi ärsyttäävää kun se työntää vaan kaiken suuhun ja imee likasia käsineitä. ja vähän väliä naamallaan kun ei kunnolla osaa kävellä
Meinaatkos että sisällä ei saa happea, vaan ulkona autojen seassa liikenteessä saa parempaa ilmaa? En ole ikinä tajunnut tuota raitis ilma -ajatusta. Saastunutta se ilma ainakin kaupungissa on, ei auta vaikka puistossa olis.Alkuperäinen kirjoittaja memma:mä oon ihan maalaisjärjellä aatellu että jokapäivä ois lapsen hyvä saada raitista ulko-ilmaa olipa minkä ikäinen tahansa...Oma lapsi 8kk ja päivittäin käydään ainakin kerran ulkona...tietty istuu vielä rattaissa, mutta keinussa käydään...
ja ihanaa sit kun oppii kävelemään niin päästään puistoon ja hiekkikselle=)
Siksi onkin onni asua ei niin kaupungissa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meinaatkos että sisällä ei saa happea, vaan ulkona autojen seassa liikenteessä saa parempaa ilmaa? En ole ikinä tajunnut tuota raitis ilma -ajatusta. Saastunutta se ilma ainakin kaupungissa on, ei auta vaikka puistossa olis.Alkuperäinen kirjoittaja memma:mä oon ihan maalaisjärjellä aatellu että jokapäivä ois lapsen hyvä saada raitista ulko-ilmaa olipa minkä ikäinen tahansa...Oma lapsi 8kk ja päivittäin käydään ainakin kerran ulkona...tietty istuu vielä rattaissa, mutta keinussa käydään...
Juu joskus vuosi sitten oli uutinen, että on terveellisempää kulkea työmatkat bussilla tai autolla (missä hengittää suodatettua ilmaa) kun pyörällä tai kävellen pakokaasuja hengittäen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meinaatkos että sisällä ei saa happea, vaan ulkona autojen seassa liikenteessä saa parempaa ilmaa? En ole ikinä tajunnut tuota raitis ilma -ajatusta. Saastunutta se ilma ainakin kaupungissa on, ei auta vaikka puistossa olis.Alkuperäinen kirjoittaja memma:mä oon ihan maalaisjärjellä aatellu että jokapäivä ois lapsen hyvä saada raitista ulko-ilmaa olipa minkä ikäinen tahansa...Oma lapsi 8kk ja päivittäin käydään ainakin kerran ulkona...tietty istuu vielä rattaissa, mutta keinussa käydään...
ootko tosissas |OAlkuperäinen kirjoittaja erika:mä käyn ton 1v2kk kanssa ulkona 1-2 kertaa viikossa pikaisesti. tosi ärsyttäävää kun se työntää vaan kaiken suuhun ja imee likasia käsineitä. ja vähän väliä naamallaan kun ei kunnolla osaa kävellä
No mun ton ikänen lapsi oli mussa kiinni, joten jos lapsi oli viikon sisällä niin kyllä oli äitikinAlkuperäinen kirjoittaja memma:oleppa itse viikko sisällä...ja käyt vaan pikasesti pari kertaa ulkona.....mulla ainakin pää hajois...
Terävä havainto, että sisälläkin saa happea!!!en puhunutkaan hapesta vaan raikkaasta ilmasta!!!
Kerro ihmeessä miksi se ilma on raikkampaa tuolla pakokaasujen seassa, tietenkin jos äiti tykkää niitä imuttaa Äläkä hajoa niiden huutomerkkien kanssa, ei tämä niin vakavaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja memma:oleppa itse viikko sisällä...ja käyt vaan pikasesti pari kertaa ulkona.....mulla ainakin pää hajois...
Terävä havainto, että sisälläkin saa happea!!!en puhunutkaan hapesta vaan raikkaasta ilmasta!!!
no olen. mikäs sun ongelmas on?Alkuperäinen kirjoittaja Ryynimaan Iita:ootko tosissas |OAlkuperäinen kirjoittaja erika:mä käyn ton 1v2kk kanssa ulkona 1-2 kertaa viikossa pikaisesti. tosi ärsyttäävää kun se työntää vaan kaiken suuhun ja imee likasia käsineitä. ja vähän väliä naamallaan kun ei kunnolla osaa kävellä
Perheessä perheen tavalla. En ymmärrä millaiset ihmiset ottaa stressiä toisten asioista. Jos lapselle keksii paljon tekemistä sisällä ja saa hyvää hoivaa ja rakkautta, niin mun mielestä ei kellään pitäis olla sanomista.Alkuperäinen kirjoittaja memma:lapsen pitää olla sisällä(siis eriasia jos pikee...)...kyllähän lapsi on kiinni, mutta ei silti tarvi neljän seinän sisällä möllöttää...