Miten paljon pyysit elatusmaksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Mikä on mielestänne sopiva elatusmaksu jos maksajalle jää käteen 1500e/kk ja kyseessä on yksi lapsi?
Onko joku tieten tahtoen vaatinut yli 300e ealtusmaksut? Pitääkö elatusmaksun maksajan osallistua muihinkin kustannuksiin?

ystävälläni on tilanne jossa hän on etä ja maksaa lapsesta 200e/kk
mutta lapsen äiti pakottaa etää maksamaan myös lapsen kaikki vaippakulut ja nyt vaatii puolia tulevasta päivähoitomaksusta :O kiristää elatusmaksun suurenemisella ja kyseessä on 2vuotias lapsi.

Sossuun yhteyttä ja tekemään virallinen sopimus sinne ja se saa luvan kelvata sille äidille. Ei tarvitte etän maksaa erikseen vaippakuluja saati sitten päivähoitomaksua. Saa maksaa jos haluaa, mutta ei oo mikää pakko.

Mua vituttaa tuollaaset ihmiset jotka yrittää nyhtää etävanhemmalta kaiken mitä irti lähtee. Siinä ajetaan vain omaa etua ei lapsen.

No noin pienestä palkasta ei tarttisi maksaa edes sitä 200 euroa... Ja kyllä se on niin, että sen äidin kuuluu maksella vaipat ja päivähoitomaksut. Onhan sillä äidilläkin elatusvelvollisuus!

Ja en ole mitään "pyytänyt". Molemmista saan minimin ja se on ihan hyvä se :) Isä sentään osallistuu tarvittaessa esim pyörän tms hankintaan. Tätäkäänhän hänen ei olisi pakko tehdä!

No noin pienestä palkasta ei tarttisi maksaa edes sitä 200 euroa... Ja kyllä se on niin, että sen äidin kuuluu maksella vaipat ja päivähoitomaksut. Onhan sillä äidilläkin elatusvelvollisuus!

Ja en ole mitään "pyytänyt". Molemmista saan minimin ja se on ihan hyvä se :) Isä sentään osallistuu tarvittaessa esim pyörän tms hankintaan. Tätäkäänhän hänen ei olisi pakko tehdä!

Ja lapsen päivähoitomaklsut menevät äidin tulojen mukaan,ei molempien.Harvalla varmaan täydet maksut...

Yhteistyössä