Miten paljon menee rahaa sun ja miehesi kahdenkeskiseen iltaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa. Ollaan just parin viikon päästä lähdössä yksityistilaisuuten eräälle klubille, kaverit pitää megasyndet siellä 70 tyypille. mitäköhän sinne palaisi rahaa, taksi 17e, bussit 5e, juomat 30e, tupakat 2e..sit käydään varmaan jossakin snägärillä vielä, ehkä 10e. Yhteensä varmaan 60-70e menee. =)

Viimeksi taisi mennä 300-350?. Tuohon tosin sisältyy hotelliyö, ravintolassa viimeisen päälle syöminen, vähän shoppailuja, leffa ja baarikiertue =) Harvoin kun käydään, niin käydään sitten vimpan päälle =)

Riippuu ihan mihin ollaan menossa kahden kesken. Olemme olleet kahden kesken ravintolassa niin, että joimme kuoharia alkumaljoiksi, tilasimme punkkupullon pöytään ja söimme alkuruuat, pääruuat ja jälkkärit ja maksoimme lystistä reipaasti yli sata euroa. Olemme olleet ravintolassa bilettämässä niin että kapakkakierroksen, drinkkien ja taksikyytien jälkeen on loppusumma hujahtanut pariinsataankin euroon. Mutta kyllä me osataan halvan elokuvalippujen päivätkin jolloin menee kymppi lippuihin ja poppareihin myös muutama euro. Tai avataan kuuden euron punkku ja juodaan se sohvalla istuen ja jotakin canalin leffaa katsoen. Tai unohdetaan koko punkku ja syödään mikropopcorneja ja katotaan jotain telkkarisarjaa. Niin vai halusit sä vaan tietää mitä palaa ulkona käydessä.. siihen voi vastata että itse jos maksaa niin satanen tai pari.

No jos kotona ollaan niin eipä meillä paljoa rahaa mene.Mä ostan yhen siiderin itelleni saunajuomaksi ja ukko ostaa sit kaljaa ja joskus me ostetaan karkkia mut ei aina.Niin ja kun mä olen sellanen arkijuoppo niin mä juon tosta yhdestä saunajuomasta yleensä kaks viikkoo.Eli en oikeestaan juo alkoholia, mut karkki uppoo :p
Mut jos mennään baariin niin vajaa satanen menee ja siinä on jo mukana n.40euron taksimatkat eli me ei asuta ihan keskustassa.Ei meillä koskaan ole älyttömiä summia mennyt kun ei ole koskaan ollut niin paljoa rahaa
=)

Yhteistyössä