Miten paljon 5v:n uskaltaa antaa pelata nintendoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nina

Vieras
Saatiin jouluksi nintendo wii, josta yllättäen on kiinnostunein juniori 5v. Pelaa jotain ralli-peliä jossa ikäraja 3v. Miten paljon uskaltaisin antaa noin pienen pelata, tähän mennessä pelannut pari kertaa päivässä puoli tuntia. Mites muilla, mielipiteitä??

Meillä kans pukki toi wiin ja lapset on pelannu innokkaasti. Meidän 5v pelaa niitä urheilupelejä ihan intona. Eilenkin meni varmaan 2 tuntia pelatessa.. Olen nyt lomalla antanut pelata enemmänkin. Eihän siinä urheilupelissä ainakaan flegmaattisena paikallaan istuta..

Meillä kanssa keväällä 5v täyttävä poika hurahti siihen rallipeliin. Olen antanut pelata n. 30-45 min päivässä toki katsoo kun siskot pelaa. Mun mielestä tossa ajassa alkaa jo tulee semmoista aggressivisuutta ja muutenkin alkaa "elää" sitä peliä. Luulen että n.30min kerralla pari kertaa päivässä on ihan hyvä mutta ulkoilua siihen väliin ja muita leikkejä. Äidille sitten illalla wii-fit peli pyörimään ja vatsalihakset työhön...

Meillä ovat nyt lomallaan pelanneet ihan liikaa. Mut hei, nyt on JOULULOMA!
Kunhan myös ulkoilevat ja leikkivät muutakin niin senkus pelaavat. Meille pukki toi Super Mario Kart-rallipelin ja kyllä meinaa tää äitikin välillä jumittua siihen pelikoneen ääreen :)

meillä samassa iässä sai pelata saman verran. pelaamisten välillä sitten ulkoilua ja muuta touhua, ei telkkua ainakaan :-) ja itse en anatanut myöskään myöhään illalla pelata, tai siis just ennen iltatouhuja, saattaa pienillä miehillä (kuin myös isoilla) jäädä kierrokset päälle ;-)

Mun mielestä noi pelikoneet on huomattavasti isommille eli ainakin yli koulu ikäiselle,en usko että noista on mitään hyötyä ainakaan,haittaa kyllä.En anna ikinä 5vuotiaan pelata mitään.

Yhteistyössä