Miten pakata JOULUPATAAN lahjoitettavat tavarat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Mun piti viedä kirppikselle mun ja vauvan vanhoja vaatteita, mutta päätinkin lahjoittaa ne Joulupata-keräykseen. Lajittelin vauvanvaatteet yhteen kassiin ja omani toiseen. Pitääkö noihin kasseihin merkitä, mitä sisältävät? (Esim. tyttövauvalle 50cm). Voiko eri koon vaatteita laittaa samaan kassiin, noita vauvanvaatteita on 50cm-68cm-kokoisia ja naistenvaatteissa koot ovat 34-38? Vai pitäisikö laittaa kassi per koko?

Voiko ihan muovipussissa viedä?

Joulupadat 2009

Padat ovat ulkona 16.12.-23.12. Padat eivät ole ulkona sunnuntaisin.

Padoille ovat tervetulleita rahalahjan lisäksi puhtaat ehjät vaatteet, lelut ja muut lapsiperheille sopivat tavarat.

Joillekin padoille ei voida ottaa vastaan tavaraa ollenkaan (Joensuu, Kuopio, Rovaniemi, Lahti: Trio, Kotka: Citymarket ja Prisma)

Oliskohan tosta mitään hyötyä? Vois myös varmaan itsekin googletella???

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Joulupadat 2009

Padoille ovat tervetulleita rahalahjan lisäksi puhtaat ehjät vaatteet, lelut ja muut lapsiperheille sopivat tavarat.

Joillekin padoille ei voida ottaa vastaan tavaraa ollenkaan (Joensuu, Kuopio, Rovaniemi, Lahti: Trio, Kotka: Citymarket ja Prisma)

Kiitos, mutta luin tuon tekstin jo aiemmin ja jos olisit lukenut tarkasti esittämäni kysymyksen, huomaisit, ettei tuossa tekstissä vastata esittämääni kysymykseen.

Mutta kiitos kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Joulupadat 2009

Mitä vaivaudut vastaamaan? Kommentistas ei ollu ap;lle mitään hyötyä ja sitte vielä piikittelet! Arghh..

Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Sanotaanko että MAALAISJÄRJEN KÄYTTÖ sallittu XD

Mun maalaisjärkeni meni nukkumaan tuossa pari tuntia sitten, niinkuin mun olis itsenikin pitänyt mennä :D

No mä vien nuo pussit tuollaisenaan sinne, kelpaa tahi ei. On ne ainaskin puhtaita ja silitettyjä.

Me vietiin leluja ja vaatteita ihan muovipussiin pakattuna.
Näyttää siellä olevan pahvilaatikoissa ja ihan kasseissakin tavaraa. Kai se on sama missä ne on kun jossain ovat :)

Yhteistyössä