Miten pärjäisit peruskoulussa nyt?

äikkä 7 (9)
englanti 9 (8)
ruotsi 7 (7)
matematiikka 10 (9)
fysiikka ja kemia 8 (kemia 8, fysiikka 9)
biologia ja maantieto 8 (9)
historia 7 (9)
uskonto 7 (9)
liikunta ja terveystieto 8 (8)
musiikki 9 (9)
köksä 8 (6)
käsityö:tekstiili 10 (9)
kuvis 8 (10)
käytös ja huolellisuus 9 (9)
keskiarvo 8.2 (8.3)
suluissa siis mitkä mulla muistaakseni oli oikeesti päästötokarissa :D

Mua huvitti kovasti, sillä ka oli tuossa testissä täsmälleen sama, kuin mitä mulla on oikeestikin peruskoulun päästötodistuksessa l. 8,6 =) En siis ole juurikaan kehittynyt. Paitsi että aineiden numeroissa oli kovasti eroja: koulussa _vihasin_ fysiikkaa ja nyt sain siitä 10. Historia taas oli lempiaihe, vaan nyt sain siitä vaan 6...

Kielet oli 10:jä ja myös bilsa! Ei voi olla totta! Sain itkien läpi kielet peruskoulussa, lukiossa mokasin ne täysin..mutta sitten myöhemmin tajusin niiden jujun ja virkakielet sujuvat jo ihan kivasti! Ja nytkö jo pärjäisin peruskoulussa...ihq!!! Tosin mulla oli PIIITTTKÄÄ saksa...siitä olis myös pitänyt olla kyssäri.
Ja hiiri ei toiminu, se laski huolellisuutta varmaan. 8,8 -ei hirveen huono... :snotty:

7,9 tuli mikä muistaakseni on melko oikea keskiarvo, mutta todellakaan kässä ja äikkä eivät ollet kymppejä, enkusta testissä tuli nelonen joka tais olla ysi, mut pikatestissä ei kyllä ees ollu enkkuun liittyvää kysymystä että silleen...

vieras
Äidinkieli 10
Englanti 10
Ruotsi 10
Matematiikka 10
Fysiikka ja kemia 10
Biologia ja maantieto 8
Historia ja yhteiskuntaoppi 7
Uskonto 8
Liikunta ja terveystieto 8
Musiikki 10
Kotitalous 4 :D
Käsityö 10
Kuvaamataito 10
Käytös ja huolellisuus 10

8,9 :D

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
suluissa siis mitkä mulla muistaakseni oli oikeesti päästötokarissa :D
Voi hyvä ihme! Milloin sä olet päässyt peruskoulusta? :eek: Mulla on kyllä hämärä mielikuva keskiarvosta, mutta yksittäisten aineiden arvosanoja en uskalla enää edes arvailla. Mutta mä oonkin aika käpy.
millonhan se oli 2000 tai 2001.. muistan noi numerot siksi kun piti poliisille toimittaa peruskoulun päästötokari tässä :whistle: aiheesta paljastan myöhemmin lisää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Himpula! Nyt olisi yv:n paikka, mutta en jaksa noita kerhokuvioita. Jään uteliaana odottamaan lisäpaljastuksia.
mä en voi lähettää yvtä ku lähetetyt kansio täynnä eikä pysty poistaan mitään viestejä sieltä |O kerhossa jo paljastinki, mut et taida kuulua samaan kerhoon :whistle: odottelen et tä alkushokki palstalla laantuu niin kerron sit :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä en voi lähettää yvtä ku lähetetyt kansio täynnä eikä pysty poistaan mitään viestejä sieltä |O kerhossa jo paljastinki, mut et taida kuulua samaan kerhoon :whistle: odottelen et tä alkushokki palstalla laantuu niin kerron sit :D
Ok. Jotain ehkä arvailen täällä. Mä en ole noista kerhoista oikein perillä, käyn täällä vain Mitäs Nyt -palstalla.

Yhteistyössä