Miten päästä eroon liiallisesta haluukkuudesta?

Onko kenelläkään kokemusta siitä, miten päästä eroon liiallisesta halukkuudesta?

Synnytyksen jälkeen mielessä pyörinyt seksi lähes 24/7. :x En ole ennen ollut tälläinen siksi tämä alkaa nyt 3kk jälkeen ottaa pannuun ja kovasti! Siksi kaipaisin nyt vinkkejä jos jollakin muullakin olisi joskus ollut samanlainen ongelma.. Seksiä meillä kuitenkin on, että ei ole kyse siitä että sitä ei olisi. Mutta ei joka päivä, noin joka kolmas.. Silti se on koko ajan mielessä vaikka en puutteessa olekkaan. Pää hajoaa kohta lopullisesti! :headwall:

Jaa-a, sitä miettiny itekki. Ennen raskauttaki oli sitä että mietin todella paljon seksiä ja nytkun oon raskaana niin ihan alusta saakka tähän asti oon miettiny joka päivä todella paljon. Saa nähä kuinka käy synnytyksen jälkeen, mutta tuskimpa tilanne juurika muuttuu synnytyksen jälkeenkään. Myöskään ite en puutteessa ole, mutta kyllä se siltiki vaan mielessä koko aika on. Oon hyväksyny asian eikä se mua häiritse tai ärsytä. Seksi vaan sattuu olemaan aivan ihanaa, nautin siitä kyllä ihan hirveesti.

Mulle on käyny ihan samalla tavalla, enkä ole löytänyt siihen kuin yhden keinon... :p Mies kyllä helpottaa mun oloa mielellään aina kun mahdollista. Eli mulle se ei ole ongelma, paitsi silloin kun olosuhteiden pakosta joutuu ilman olemaan. Ei onneksi usein.

se on musta ihan normaalia että välillä seksi pyörii mielessä koko ajan. mulla se menee ihan kausittain, välillä on vaan niin uskomattoman kiimassa yötä päivää ja tekisi mieli käydä jokaiseen mieheen kiinni ;) joskus sitten taas ei, mulla ainakin työstressi ja kiireet vähentää himokkuutta aina silloin tällöin.

Yhteistyössä