Miten pääsee lihavuusleikkaukseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen psykiatri vahvisti ensimmäisen psykiatrin tekemän lausunnon. Ei ne toistensa lausuntoja muuttele. Ja ne syyt... ette te uskoisi jos kertoisin miten älyttömiä ne syyt oli. Niissä ei ollut järjen hiventäkään eikä ne ollut edes totta. Enkä mä niitä tässä ala kertomaan kun te ette tosiaan uskoisi kuitenkaan.
Ööö..miksi sä sitten avauduit täällä, jos ajattelet meistä noin?
 
vierailija
Ja myös muut tapahtumat siellä sairaalassa oli niin omituisia että ei niitä usko ellei ole itse kokenut samaa. En jaksa alkaa niitö kaikkia edes kirjoittamaan. Mulle ei esim. kerrottu että mulla olikin oma lääkäri, joka aikoi ilmeisesti sitten valmistella mua siihen leikkaukseen, vaikka oli aikaisemmin sanottu että meidän puolesta tämä oli nyt tässä ja valitettavasti sinä et siihen leikkaukseen pääse. Ja sit kun piti saada sen toisen psykiatrin lausunto, en saanut jostain syystä teams-palaveria vai mikä se nyt on, toimimaan, yritin läppärillä, pöytäkoneella ja puhelimella. Se ei toiminut se namiska missä luki jotain että aloita teams tai aloita kokous tms. Mä olin sinä aamuna vielä noussut aikaisin, käynyt suihkussa ja sit laitoin meikkiä naamaan ja sellaista, halusin olla freesin näköinen. Ja minähän tosiaan koko ajan halusin siihen leikkaukseen. Niin sitten ne ei uskoneet että se mun teams-namiska ei toimi. Olisinko mä itse sabotoinut sen, vaikka halusin siihen leikkaukseen ihan hirveästi? Ne ei uskoneet että mä en saanut sitä p****leen teamsia alkamaan. Vaikka klikkilin kuinka paljon sitä aloita-kohtaa, se ei toinut. Kun oli tarkoitus että mulla olisi ollut näköyhteys sen psykiatrin kanssa Ja mä en ollut sitä ennen kuullutkaan mistään teamsista eli en osannut etsiä missä vika mahdollisesti olisi voinut olla. . Haloo, missä logiikka? Miksi olisin itse sabotoinut sen mitä toivoin kaikkein eniten? Ei mitään järkeä.
 
vierailija
Ja anteeksi myös nuo kirjoitusvirheet, tässä on huono valaistus eikä mulla ole silmälaseja niin en näe kunnolla kun kirjoitan. Väkisinkin tulee virheitä vaikka kuinka koitan katsoa että kirjoitus olisi sellaista että siitä saa selvää :(
 

Yhteistyössä