miten päästä pois ajatusmaailmasta että saman käiset nuoret miehet on lapsellisia? nyt 2vuotta vanhempi kiikarissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaaaaa

Vieras
ja ennen seurustellut aina paljon vanhempien miesten kanssa...en haluaisi haluta semmosta enää vaiks viehätyn ja ihastun miehisistä miehistä..nyt kiikarissa itseäni 2vuotta vanhempi ja pidin/pidän heitä jopa kakaroina hintelä kloppi.. miten sen ikäisen kanssa osaa seurustella? semmoista sen varmaan kuuluukin olla eikä et vanhempi mies ja nuorempi nainen, exäni oli minua 20vuotta vanhempi..itsellä ikää 22v ja se alkanut tuntua sairaalta mielestäni..

haluan tietoisesti alkaa haluta oman ikäisiä tai ei sentäs edes vaan parivuotta vanhempia.. tässä alkavassa suhteessa, meistä minä olen se kokeneempi eikä niin ole KOSKAAN ollut..väkisinki mies tuntuu lapselliselta

yritä tutustua samanikäisiin kyllä siellä niitä poikkeuksiakin on. onko isä suhteesi ok?
itse olen 24v ja aviomieheni on 35v joten en ehkä ole paras neuvomaan :) mutta itse 22veenä pidin myös oman ikäisiä lapsellisina,ryyppäsivät ei tulevaisuuden suunnitelmia ja jotenki sellasia poikia vaan..sit tapasinkin aviomieheni.. :D

no mieti haluatko olla sen ukon omaishoitaja jo 20 vuoden päästä... vaippoja vaihtelet sille sitten.

Tietty jos ottaa rikkaan, vanhan ja sydänvikaisen...

Itse otin itseäni nuoremman miehen, joka on mieleltään minua vanhempi ja tylsempi.

Varmaankin tutustumalla ikätovereihesi ennakkoluulottomasti.

Tulet huomaamaan, että erot yksilöiden välillä ovat suuremmat kuin erot ikäluokkien tai sukupuolten välillä.
Itselleni ei ole ikinä tullut mielen viereenkään, että ikäiseni miehet olisivat lapsellisia.

Kun ollaan nuorempia, alta 20v niin ero on kyllä selkeä. Vielä huomaa 25v asti, että miehet karkeasti yleisettynä ovat lapsellisempia. Enkä ole millään tavalla ikäistäni kypsempi koskaan ollut, ei johdu siitä.

Kun ollaan nuorempia, alta 20v niin ero on kyllä selkeä. Vielä huomaa 25v asti, että miehet karkeasti yleisettynä ovat lapsellisempia. Enkä ole millään tavalla ikäistäni kypsempi koskaan ollut, ei johdu siitä.

Mä olen varmaan sitten aina ollut ikäistäni lapsellisempi, sillä en ole ikinä -missään vaiheessa elämääni- ajatellut, että ikäiseni miehet/pojat olisivat lapsellisempia kuin minä ja ikäiseni tytöt/naiset.

Olisi mielenkiintoista kuulla jokin konkreettinen esimerkki tapauksesta, mistä huomaa näin olevan.
Usein kuulee tuota sanottavan, että naiset ovat miehiä "kypsempiä", mutta missä se sitten näkyy? Tylsyydessä ja tätimäisyydessä ainakin, sen mä olen huomannut joo, mutta haluaisin jonkin esimerkin, mistä ilmenee oikeasti se naisten edelläkäypä kehitys.

Mä olen varmaan sitten aina ollut ikäistäni lapsellisempi, sillä en ole ikinä -missään vaiheessa elämääni- ajatellut, että ikäiseni miehet/pojat olisivat lapsellisempia kuin minä ja ikäiseni tytöt/naiset.

Olisi mielenkiintoista kuulla jokin konkreettinen esimerkki tapauksesta, mistä huomaa näin olevan.
Usein kuulee tuota sanottavan, että naiset ovat miehiä "kypsempiä", mutta missä se sitten näkyy? Tylsyydessä ja tätimäisyydessä ainakin, sen mä olen huomannut joo, mutta haluaisin jonkin esimerkin, mistä ilmenee oikeasti se naisten edelläkäypä kehitys.

Minä olen tylsä ja tätimäinen sitten.
Harvinaisen lapsellinen tapa sinulla on ainakin vastata asioihin. Ehkä siis johtuu todella siitä mitä ensiksi ehdotit?

Sitten asiaan, kyllähän me kaikki tiedämme että pojat murrosiässä tulevat jäljessä ja tähän kuuluu myös aivoissa tapahtuvat muutokset. Voisiko johtua siitä, että nuorena aikuisenakin tämän vielä huomaa kun taas myöhemmin ei ole mitään sellaista havaittavissa, varsinkaan yli 25 vuotiailla ja paljon enemmän alle 20 Vuotiailla kuin yli 20 vuotiailla? Ja miehethän ovat 5% keskimäärin naisia tyhmempiä, että ehkä silläkin on asian kanssa tekemistä. Ja tämä on ihan faktaa, ei minun kiukutteluni omasta lapsellisuudestani ja toisten tätimäisyyksistä.

Yhteistyössä