Miten päästä eroon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riippuvainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riippuvainen

Vieras
...tupakasta?? Olisko kellään mitään hyviä konsteja miten tupakan polton pystyis lopettaan!? 8 vuotta olen polttanut ja asiaa vaikeuttaa se kun kaikki tuttavapiirissä polttavast.. Kun odotin esikoistani, vuoden ilman..mutta sitten taas aloitin! :headwall:
Tiedän, tyhmästä päästä kärsii koko vartalo! Mutta olisiko mitään hyviä vinkkejä?! Haluaisin lapsellenikin savuttoman ilmapiirin mutta vaikealta tuntuu kun ilman on hermot koetuksella.. :/

Mä aloitin kanssa uusix kun imetysloppui. Sitten mä päätin että lapsen nähden en polta eli tuli poltettua vain jos aamulla heräs ennen ja päiväuniaikaan sitten vielä illalla. Tämä kun oli tullut tavaksi niin oli pikkuhiljaa helpompi ja helpompi olla vaikka kokopäivä ilman ja polttaa vain se yksi illalla nukkumaan menon jälkeen. Nyt en oo 6 kk polttanut edes sitä yhtä. Mutta silloin tällöin esim. ravintolassa tulee poltettua. Kyläilyt on kaikkein vaikeempia kun yhtäkkiä huomaa olevansa ainoa joka on sisällä ja muut vetelee vaikka partsilla sauhuja. Näin mä oon päässy aika hyvin mielestäni irti ja totaalinen lakko ei sovellu niin tää on sitten välimuoto.

Yhteistyössä