V
vierailija
Vieras
joka häiriköi kännissä, ostelee kalliita lahjoja eikä usko kun sanon etten niitä halua, suuttuu jos en ota vastaan ja alkaa uhkailla... ja kun en hyväksy esim. kännissä lasten eteen ilmestymistä, huutoa ja riehuntaa tai poistun illanvietosta hänen takiaan, alkaa vaatia "lahjojaan" takaisin, kuinka ne ovat vain lainassa. ja kun taas yritän tavaroita palauttaa ei huolikaan. siis selkeästi kiristää ja pitää löysässä hirressä minua noilla tavaroilla. olen jopa ilmoittamatta niitä palautellut ja aina tuo takaisin selvänä,ilmoittamatta. tyyliin olen poissa kotoa ja terassilla on tavarat takaisin tai päässyt sisälle kun lapset avanneet oven, eivät kehtaa olla avaamattakaan.
ja tuossa nyt vain osa kaikesta mitä olen hänen suhteensa kokeillut, voisin sanoa että KAIKKEA olen kokeillut.
en vain enää jaksa. olemme siis eri sukupuolta, mutta hän ei elättele toivoja esim. parisuhteesta, mutta silti on uskomattoman mustasukkainen jos edes puhun jollekin tai keksii omasta päästään, muuntelee muiden sanomisia mieleisekseen... tunnettu ollaan vuosikymmeniä ja viime aikoina alkanut mennä tuollaiseksi. selvänä on yleensä ok, muutama olut jo muuttaa kaiken.
ja tuossa nyt vain osa kaikesta mitä olen hänen suhteensa kokeillut, voisin sanoa että KAIKKEA olen kokeillut.
en vain enää jaksa. olemme siis eri sukupuolta, mutta hän ei elättele toivoja esim. parisuhteesta, mutta silti on uskomattoman mustasukkainen jos edes puhun jollekin tai keksii omasta päästään, muuntelee muiden sanomisia mieleisekseen... tunnettu ollaan vuosikymmeniä ja viime aikoina alkanut mennä tuollaiseksi. selvänä on yleensä ok, muutama olut jo muuttaa kaiken.