miten pääsis puhelinlinjoille töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
etsin jotain kotoa käsin tehtävää puhelintyötä ja mieleen tuli nää aikuisviihdenumerot... miten sellaisiin pääsis töihin? osaako kukaan vinkata jotain firmoja tms? millainen palkkaus noissa hommissa, kuinka vapaasti voi ite valita työaikansa jne?

oon tehnyt ja teen jatkossakin, nyt olen lomalla.
palkka on minuttiperusteinen ja jos vaan on asiakkaita kun oot linjoilla ja oot kekseliäs niin tosi hyvin tienaa! esim jos puhut koko tunnin luurissa niin se on 25 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja moro:
palkka on minuttiperusteinen ja jos vaan on asiakkaita kun oot linjoilla ja oot kekseliäs niin tosi hyvin tienaa! esim jos puhut koko tunnin luurissa niin se on 25 euroa

Paljonko tienaat kuukaudessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Maija-Helena:

Paljonko tienaat kuukaudessa?

Minäkin haluan tietää? =)

Alkuperäinen kirjoittaja tota noin:
Mitäs meinaisit jutella siellä?
Mua ällöttää jo ajatuskin jostain läähättäjästä...
En kuuntelis vaikka miljoonan sais

mulla on sopivasti mielikuvitusta, pokkaa ja uteliaisuutta enkä hätkähdä vähästä, joten enköhän pärjäisi :)

hyvin.
mut se tosiaan riippuu minkä verran pitää linjaa auki, ja kaikki päivät/illay/yöt ei ole samanlaisia.

eikun kokeilemaan! ;)

ja soittajina suurin osa ihan tavan tyyppejä, perheellisiä miehiä.

hyvin.
mut se tosiaan riippuu minkä verran pitää linjaa auki, ja kaikki päivät/illay/yöt ei ole samanlaisia.

eikun kokeilemaan! ;)

ja soittajina suurin osa ihan tavan tyyppejä, perheellisiä miehiä.

varmaan juuri palstan kotiäitien miekkoset soittelee =) unelmaperheen kulissit pystyssä ja....

eiks se ollut jotain 12 senttii minuutilta?täälläoli joku joka sitä hommaa teki ja jäi palkatkin siltä saamatta.muistaaks kukaan?viimesyksynä oli moni muija menossa siihen hommaan

Uusimmat

Yhteistyössä