Miten pääsen eroon jatkuvasta syömisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ahmatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ahmatti"

Vieras
Ongelmana siis jatkuva syöminen, en pääse yrityksistä huolimatta tästä eroon. Olen lihonut ihan hirveästi Teen töitä kotona, ja kun on niin tylsää, haen jotain puputettavaa jatkuvasti. Kaipaan varmasti seuraa tai jotain mielenkiintoista hommaa. Lapset on päiväkodissa ja työ on aika rentoa, ts. kiirettä tekemiseen ei ole, mutta en kuitenkaan pysty tekemään päivisin muuta (esim lähtemään lenkille tms). Mitä tässä keksisi.

Purukumin pureskelu tutkitusti vähentää napostelun tarvetta. Toinen mikä mulle on toiminu, niin kylmän veden juominen. Puolen litran tuoppi jääpalavettä viereen, ja siitä hömpsyjä.

• Tykkää
Reactions: soja
Miksi pitää kieltää itseltään semmonen mistä tykkää. Kyllä sä 2000-luvulla voit ihan vapaasti olla oma itses ja jatkaa syömistä jos haluat, kukaan ei kiinnitä sinuun mitään huomiota syöt paljon tai vähän, olet homo tai neekeri. Millään ei ole mitään väliä kun kaikki on vaan niin ihanaa.

Taas hölmöläisten kerhosta jaettuja vinkkejä täällä, ei se mikään pakko ole vetää jotain rypäleitä tai sipsejä jos ei vaan uskalla syödä. Juo ja syö laktoosi pitoisia juomia, luumumehua, syö luumuja, rusinoita, kauraa, juo olutta tai kotikaljaa janoon.

[QUOTE="vieras";27147136]Taas hölmöläisten kerhosta jaettuja vinkkejä täällä, ei se mikään pakko ole vetää jotain rypäleitä tai sipsejä jos ei vaan uskalla syödä. Juo ja syö laktoosi pitoisia juomia, luumumehua, syö luumuja, rusinoita, kauraa, juo olutta tai kotikaljaa janoon.[/QUOTE]

Entä luitko sinä kysymystä ollenkaan? :-D

[QUOTE="vip";27147185]Entä luitko sinä kysymystä ollenkaan? :-D[/QUOTE]

Luin ja sinäkin luit mutta et ymmärtänyt vastausta, lue vielä kumpikin pariin kertaan ja mieti. EI ole mihinkään kiire, selitän sitten myöhemmin jos et jostain syystä tajua mutta en usko että niin hölmö olisit :)

[QUOTE="vieras";27147230]Luin ja sinäkin luit mutta et ymmärtänyt vastausta, lue vielä kumpikin pariin kertaan ja mieti. EI ole mihinkään kiire, selitän sitten myöhemmin jos et jostain syystä tajua mutta en usko että niin hölmö olisit :)[/QUOTE]

Kyllä nyt tunnustan tyhmyyteni ja myönnän, ettei suomen kielen taitoni riitä tämänkään asian ymmärtämiseen.

Ihan kuvittelin, että hän pyysi vinkkejä siihen, kuinka saisi vähennettyä napostelua. Mutta ymmärsin siis väärin.

[QUOTE="vieras";27147230]Luin ja sinäkin luit mutta et ymmärtänyt vastausta, lue vielä kumpikin pariin kertaan ja mieti. EI ole mihinkään kiire, selitän sitten myöhemmin jos et jostain syystä tajua mutta en usko että niin hölmö olisit :)[/QUOTE]

Mä nyt mielelläni ottaisin tän selityksen - kauheesti jää vaivaamaan, kun oon aina kuvitellu osaavani suomea ainakin kohtalaisesti.

Yhteistyössä