Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa harmaana jo:Mä tiedän yhden (palstalta) joka on "vain" lukion käyneenä kyseisessä duunissa. En tiedä, onko lukio välttämätön...
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Kiinteistövälittäjäksi pääsee suorittamalla LKV tutkinnon. Keskuskauppakamari järjestää tutkintotilaisuuksia kahdesti vuodessa, keväällä ja syksyllä.
Myyntineuvottelijaksi pääsee ilman mitään kokemusta tai koulutusta. Työn kuva lähes sama.
Palkka taas riippuu omista kyvyistä ja taidoista.
Yv:lla vastaan vaikka tarkemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa harmaana jo:Mä tiedän yhden (palstalta) joka on "vain" lukion käyneenä kyseisessä duunissa. En tiedä, onko lukio välttämätön...
Kyllä musta tuntuu että siihen tarvitaan ainakin se lukio. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Mirah22:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusa harmaana jo:Mä tiedän yhden (palstalta) joka on "vain" lukion käyneenä kyseisessä duunissa. En tiedä, onko lukio välttämätön...
Kyllä musta tuntuu että siihen tarvitaan ainakin se lukio. :|
mun veljeni ex-vaimo on ammatiltaan joku puutarhuri (toisen asteen koulutus) eikä se oo lukioa käynyt, ja se on kiinteistönvälittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
voi himputti nyt mä taidan innostua tosta ajatuksesta vielä enemmän... tosin mua jarruttaa vielä se, että käsittääkseni paljon ilta- ja viikonloppuhommia...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
voi himputti nyt mä taidan innostua tosta ajatuksesta vielä enemmän... tosin mua jarruttaa vielä se, että käsittääkseni paljon ilta- ja viikonloppuhommia...
No ei välttämättä..Mun kaveri ei yee juuri koskaan iltaa/vkl koska esittelyt on pääasiassa toimistoaikaan.
yleiset esittelyt voi olla myöhempään
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
No ei välttämättä..Mun kaveri ei yee juuri koskaan iltaa/vkl koska esittelyt on pääasiassa toimistoaikaan.
ai... no tienaako siinä mitään peruspalkkaa vai onko ihan provikalla?
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
ai... no tienaako siinä mitään peruspalkkaa vai onko ihan provikalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
Kyllä esittelyt on yleensä sunnuntaisin, tosiaan muuten näyttöjä voi sopia miten vaan, Suurin osa työstä on kuitenki toimistotyötä. isännöitsijätodistusten, rasitustodistusten ym. pyytämistä, kauppakirjojen tekoa, näytöt vain PIENI osa työtä!
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Oppisopimus yksi hyvä vaihtoehto
Kyllä esittelyt on yleensä sunnuntaisin, tosiaan muuten näyttöjä voi sopia miten vaan, Suurin osa työstä on kuitenki toimistotyötä. isännöitsijätodistusten, rasitustodistusten ym. pyytämistä, kauppakirjojen tekoa, näytöt vain PIENI osa työtä!
Näin juuri. =) Eli ilta/vkl-hommaa ei todellakaan ole viikottain.Sesonkiaikaan voi olla mutta ei automaattisesti.
Ja tämäkin riippuu firman tavasta toimia varmaankin..