Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Nimenomaan.
Ja ap on vielä teininä ollut ihastunut tähän hurmuriin.
Tieninä kaikki oli mahtavampaa!!
Mä en näe muuta tietä kuin puhuminen.
Se jo voi vaikuttaa hyvinkin.
Ja vaikka toinen olis kaameen ihastunut,silti sun omat tunteet voi muuttua.
Ei se välttämättä riko teidän perhettä.Ja must tuo on vaan hiljaista rikkomista tuo sun tunnetilas.
Ap jatkaa hieman omaa tarinaansa.. Tavattiin ensimmäistä kertaa kun olin 14. Mitään ei välillämme tapahtunut, ennen kuin lähes petin omaa silloista miestäni, esikoiseni isää tämän miehen kanssa, vuosien kuluttua ensitapaamisestamme. Sen jälkeen näimme harvakseltaan, toisinaan meni puoli vuotta-vuosi ja aina se tunne oli sama.. sitten muutin tälle paikkakunnalle ja näimme sattumalta hänen työpaikallaan.
Voi sitä myllerryksen määrää! Olin ehtinyt mennä naimisiin, hän ei halunnut rikkoa mitään, vaikka puhuimmekin. Pyysi minua luokseen kahville ja eräänä heikkona hetkenä menin.. Siinä vaiheessa avioliittoni oli hajoamassa aviomiehen jatkuviin sivusuhteisiin, mutta ennen kaikkea siihen että emme rakastaneet toisiamme. Olimme ja elimme kuin sisarukset. Tämä ns. toinen mies ei halunnut parisuhdetta ennen kuin olisimme mieheni kanssa virallisesti eronneet.
Sitten hän alkoi tapailla erästä naista, me mieheni kanssa erosimme. Myllerrys eli minussa koko ajan, vaikka tiesinkin että meistä ei tulisi mitään, elämämme on liian erilaista vieläkin. Se tunne! Se on siellä koko ajan. Näen sen myös hänestä.
Nyt elän parisuhteessa, mutta edelleen kaipaan tuota miestä. Olemme viettäneet erikoisia, ihania, kamalia hetkiä yhdessä. Se repii, raastaa, hajottaa ja antaa kuitenkin niin paljon.. tiedän tarkalleen hänen huonot puolensa, mutta jostain syystä silti.. Niin. Joka kerta kun näemme, sydäntäni vihlaisee.
Ei tätä pysty kokonaan edes selittämään, huomaan kuinka tyhjiä sanat ovat. Nykyistä miesystävääni en halua loukata, meillä on hyvä suhde ja enimmäkseen pystyn olemaan ajattelematta tuota toista miestä. Näimme perjantaina taas ja siitähän se ajatus sitten lähti.. Voi ei
Pitäisi varmaan vaihtaa paikkakuntaa