Miten pääsee eroon tungettelevasta "ystävästä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ojan laidalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ojan laidalla

Vieras
Tilanne on tämä: mulla ja "ystävälläni" on nykyään niin erilaiset käsitykset ihan kaikista asioista, lasten kasvatuksesta, talouden hoidosta ja muutenkin ihan kaikesta, että tahtoisin lopettaa "ystävyytemme". Tämä tyyppi on muutenkin sellainen, että aina kun ottaa yhteyttä (hyvin harvoin), hän on aina vailla jotakin - pitäisi antaa lainaan sitä tai tätä. Alkaa olemaan niin hyväksikäytetty olo, että tämä riittää mulle.

Miten tällaisesta tilanteesta pääsee eroon? Ei minusta ole sanomaan suoraan päin naamaa että kiitti nyt riittää, muttakun ei tuo tyyppi taida muutent ajuta. Puheluihin en enää nykyisinv astaa, ttekstiviesteihin vastaan monen tunnin viiveellä, ihan tarkoituksellani.

Apuja?

aina kun ottaa yhteyttä on vailla jotai: kyytiä kauppaan, tai muuta vastaavaa. Ja meillä myös lasten/eläinten kasvatuksessa suuria eriäväisyyksiä. Nyt kun olen muutamasta asiasta kyseiselle ihmiselle huomauttanut niin on itse pistänyt välit poikki. Elikkäs neuvonkin sinua puuttumaan kyseisen ihmisen elämän tyyliin,niin pääset ihmisestä eroon!!!!

mul on sama tilanne. ja päätin etten enää vastaa tai laita viestiä. aikasemmin kylään menoa mietin ja en voi sietää kyseisen ihmisen avio miestä ja nainen puhuu ihan lööperiä ja levittää perättömiä asioita pitkin poikin. ilmeisesti ei viitsi ottaa asioista selvää tai sitten uskoo kaiken minkä kuullut 5-7v sitten

Yhteistyössä