Miten oppia luottamaan taas miehiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäileväinen

Vieras
Exän takia en luota enää miehiin,ottaa todella päähän et se jätti mulle tälläsen tuskan sisälle et kun tapaan miehen niin epäilen heti et A)ei oo kiinnostunut kuin seksistä ja B) jos onkin mun kans tekemisissä niin epäilen heti et pyörittääkö muitakin. Näin sit ammun itteeni jalkaan ja pilaan kaiken!

Nytkin olen tekemisissä yhen miehen kanssa mut heti kun on hiljaiseloa sen suunnalta epäilen et ei oo joko kiinnostunut tai sit sillä on joku toinen,eikä me olla ees yhessä tai oikeestaan olla toisillemme mitään,kunhan vaihellaan kuulumisia ja heitellään vähän juttua ees taas.Ite haluisin siitä enempikin mutta en yhtään tiiä sen ajatuksia asiasta,tietää et tykkään siitä ja et olisin valmis koittamaan mitä meistä ehkä tulis.

Kovasti vaan pelkään et tämäkin juttu kosahtaa...

Sun kannattaa ensin hoitaa pois alta noi menneisyyden kummitukset, ennen kun edes mietit tapailevasi uusia.
Mun ex (esikoisen isä) pahoinpiteli ja petti useaan otteeseen, mutta nyt olen onnellisessa ja tasapainoisessa avioliitossa. Yksin ehdin olla pari vuotta siinä välissä, ja tuona aikana työstin pois traumat jne.

Sun kannattaa ensin hoitaa pois alta noi menneisyyden kummitukset, ennen kun edes mietit tapailevasi uusia.
Mun ex (esikoisen isä) pahoinpiteli ja petti useaan otteeseen, mutta nyt olen onnellisessa ja tasapainoisessa avioliitossa. Yksin ehdin olla pari vuotta siinä välissä, ja tuona aikana työstin pois traumat jne.

Oon ollut yksin nyt puoltoista vuotta ja nyt sit tuntuu siltä et haluisin jo oikeesti tavata jonkun kivan tyypin,no olenkin ehkä...ainoa vaan et ei olla siis yhessä eikä ees tapailla mut muuten pidetään yhteyttä ja olen ihan retkussa siihen mutta silti kun siitä ei kuulu mitään niin epäilen heti et ei oo kiinnostunut tai et sil on toinen.

kauankohan se vie et tuntee olonsa taas sellaisekse et voi taas luottaa miehiin vai voinkohan enää ikinä?!

[QUOTE="vieras";27419590]Yksi kerrallaan! Ei sinun tarvitse eikä kannatakaan ylipäätään luottaa kaikkiin miehiin tai sen puoleen naisiinkaan.[/QUOTE]

Eikai sitä voi elää luottamattakaan? ja tähän mieheen haluisin luottaa vaikka en tiedä tulisko meistä koskaan mitään.

Yhteistyössä