Ä
äityli
Vieras
POika 8v on hnyvin epäsosiaalinen. Jos joku lähestyy, kääntää selkänsä eikä ole huomaavinaan. jos leikkii jonkun kanssa, komentaa, huutaa kovaäänisesti ja vaatii kaikkia leikkimään oman halunsa mukaisesti, itse ei halua esim. pelata mitään peliä, koska ei halua noudattaa muitten sääntöjä ja on huono häviämään, ei ole kuitenkaan kunnianhimoinen, eikä valmis näkemään yhtään vaivaa minkään asian opettelun eteen.
edellämainituista syistä ei siis ole kavereitakaan, suuttuu, jos edes sanon, että menepä juttelemaan, tuolla on kivan näköinen poika tai vastaavaa. tuntuu haluavan seuraa, mutta ei ole oikein empaattinen, ei osaa mennä ryhmään, vaan nurkan takaa kurkkii.
olen jo aika epätoivoinen, poika tuntuu kuitenkin kaipaavan jo ikäistään seuraa, mutta saa jotenkin karkoitettua tehokkaasti kaikki uudetkin lapset.
voisinko minä tehdä jotain?
edellämainituista syistä ei siis ole kavereitakaan, suuttuu, jos edes sanon, että menepä juttelemaan, tuolla on kivan näköinen poika tai vastaavaa. tuntuu haluavan seuraa, mutta ei ole oikein empaattinen, ei osaa mennä ryhmään, vaan nurkan takaa kurkkii.
olen jo aika epätoivoinen, poika tuntuu kuitenkin kaipaavan jo ikäistään seuraa, mutta saa jotenkin karkoitettua tehokkaasti kaikki uudetkin lapset.
voisinko minä tehdä jotain?