M
maitoa juomaan
Vieras
nyt tarvis niksipirkkoja, miten saada vauva juomaan maitoa jostain muusta ku tissistä
. tytteli kohta 10kk, vuodenikäsenä joutuu hoitoon joten sitä ennen imetys lopetettava. Vettä hörppii vähikseen nokkamukista (suurin osa kyllä rinnuksilla) mutta maidolle (oon koittanu vielä vain korviketta) pyörittää päätään. Vähällä että kieltäytyy jo vedestäkin kun näkee kupin kun on koitettu maitoa kaikilla konsteilla menemään, nokkamukeja 3 erilaista, tavallisesta kupista, tuttipullosta (järsii vain), kylmänä ja lämpimänä. Aina sama juttu, korkeintaan jos maistaa ni sitten kieltäytyy enää edes maistamasta uudelleen.
Kaikenkaikkiaan nestettä menee juomalla muusta ku tissistä päivässä alle 0,25dl, tissittelyjä 3-4xpvssä. Nla sanoi että vähentää vaan imetystä ja luottaa että juo sitten jos jano kunhan maitotuotteiden kokonaismäärä on riittävä, tohdinkohan tähän janontunteeseen sitten luottaa?
Nlan ohjeiden mukaan aloin antamaan vettä ruokajuomana kiinteiden alotuksen aikaan ja siihen tottui hyvin mutta nyt tuntuu että olis pitäny antaa korviketta että olis tottunu maitoon. vesihän kyllä on ihan hyvä ruokajuoma mutta mulla vaan on semmonen periaate että lapsella varsinkin ruokajuomana on oltava maito.
Kaikenkaikkiaan nestettä menee juomalla muusta ku tissistä päivässä alle 0,25dl, tissittelyjä 3-4xpvssä. Nla sanoi että vähentää vaan imetystä ja luottaa että juo sitten jos jano kunhan maitotuotteiden kokonaismäärä on riittävä, tohdinkohan tähän janontunteeseen sitten luottaa?
Nlan ohjeiden mukaan aloin antamaan vettä ruokajuomana kiinteiden alotuksen aikaan ja siihen tottui hyvin mutta nyt tuntuu että olis pitäny antaa korviketta että olis tottunu maitoon. vesihän kyllä on ihan hyvä ruokajuoma mutta mulla vaan on semmonen periaate että lapsella varsinkin ruokajuomana on oltava maito.