Miten opettaa vauva syömään tuttia?

• Viestiketjun aloittaja Pirtsu
  • Ensimmäinen viesti
mää
mä olen ihan alusta asti aina vaaan työntänyt sitä tuttia, että ota ota nyt vaan, ja vauva on aina sitkiästi puottanut sen vaan pois, mutta myös aina ovat sitä kuitenkin oppineen syömään, eikä siinä ole lopen edes kauan mennyt, näin 4 kertaa.

Pirtsu
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Esitän kuitenkin vastakysymyksen, miksi? Ei vauvan ole mikään pakko oppia syömään tuttia.

Syystä että muutoin minä makaan kaksi tuntia illasta "tuttina", kun jotain näyttää pitävän suussa olla että rauhoittuu ja uni tulee. Esikko oli samanlainen.

vieras
meillä opeteltiin tutti sen vuoksi aikoinaa että vauva käytti tissiä tuttinaan, eli oli lähes koko ajan oltava tutti suussa. Hankalaksi opetuksen teki se että tyttö ei meinannut kumista tuttia huolia suuhunsa.. kastettiin sitä aina pikkasen johonkin hedelmäsoseeseen tai puolukkamehuun niin kylläpä kelpasi.

uninalle
Meillä tyttö ei huolinut tuttia, mut valkkasi nalleista sen itselleen mieluisen ja se toimii unileluna, lohtuna jne. Tosin miinuksena mainittakoon se, et välil kyl mietityttää sen hygieenisyys vaik miten sitä yritän pestä... mut eipä ole neiti pahemmin sairastellut.

Yhteistyössä