V
vieras
Vieras
Tämä on vähän ristiriitainen juttu siinä mielessä, että en missään nimessä halua kieltää lapsilta rahaa, vaikka sen ilmaiseksi saavat - eli isovanhemmat eivät tee mielestäni mitään väärää, mutta kuinka minun opetukseni loppujen lopuksi menevät perille, kun yritän opettaa, että rahaa ei saa tuosta vaan sormia napsauttamalla?
Meillä(kään) ei lapsille osteta kaikkea mitä keksivät pyytää saati syydetä rahaa tuosta vain käyttöönsä. Ei meillä älyttömästi sitä ylimääräistä rahaa olekaan, joten siinä mielessä olen kiitollinen isovanhemmille, jotka antavat lapsille rahaa aina kun näkevät ja aina kun sitä todella johonkin tarvitsevat. Toisinaan se summa on 50 euroa, toisinaan lapset saavat jopa tonnin.
Eli ei mistään pikkurahoistakaan kyse.
Meillä(kään) ei lapsille osteta kaikkea mitä keksivät pyytää saati syydetä rahaa tuosta vain käyttöönsä. Ei meillä älyttömästi sitä ylimääräistä rahaa olekaan, joten siinä mielessä olen kiitollinen isovanhemmille, jotka antavat lapsille rahaa aina kun näkevät ja aina kun sitä todella johonkin tarvitsevat. Toisinaan se summa on 50 euroa, toisinaan lapset saavat jopa tonnin.
Eli ei mistään pikkurahoistakaan kyse.