Miten on sunnuntai mennyt?

Kotona vaan, flunsaa meinaa pukata, aivastuttaa, nenä vuotaa välillä ja välillä on tukossa
ja kurkku kipee ja verensokeri koholla. :|
Huomenna lääkäriin ja töihin.
Sain sentään pestyä pyykkiä ja laitettua kuivat kaappiin, muuten vaan lepäillyt.
 
"Anna"
Aamulla olin töissä. Iltapäivällä kävin laskemassa pojan kans mäkeä ja alettiin leipomaan korvapuusteja niin ne perkeleet paloi ja kaikki meni roskiin. Muuten ihan ok päivä.
 
Ihan okei. Oli elukoiden huoltopäivä, joka tarkottaa jokasen karvapallon harjaamista ja koiran pesu. Ei voi muuta sanoa ku luojalle kiitos furminatorista :D

Blogin päivittelyä ja iltapalaksi vetelen juur ihanaa fetasalaattia :p NAM!
 
Oikein mukavasti!

Mies oli päivän töissä, me poitsun kans nukuttiin pitkään. Aamiaisen jälkeen lähdettiin järven jäälle luistelemaan, lounaaksi syötiin makkaraa ja juotiin kuumaa kaakaota kotakahvilassa. Ulkona tuli oltua yhteensä kolmisen tuntia - ihanaa :). Kotiutumisen jälkeen otin päikkärit ja laitoin päivällisen. Illalla oon pyykännyt, katsottiin Idols ja sen sellaista.

Leppoisa vapaapäivä - täydellinen!
 
Heikosti. Sairastelu jatkuu osaltani, kuume nousi tänään 39.5 asteeseen ja kurkku ihan tuskaisen kipeä. Mies töissä ja itse olin kotona 6v kehitysvammaisen pojan, 5v autistisen tytön ja 1v tytön kanssa. Esikoinen ja kuopus myös kipeinä, keskimmäisellä toinen kuumeeton päivä ja sisällä olo hälle tuskaa.

Onneksi ystävä tuli iltapäivästä jeesimään ja mies pääsi lähtemään iltavuorosta pari tuntia aiemmin.
 
Kotona.
Mulla oli lapsi vapaa vkl..joten nukuin pitkään ja tein hyvän aamiaisen.
Siivoilin ja pyykkäsin.
Tein hyvää ruokaa,joka ei olisi lapsille maistunut ja illan olen lepäillyt ähkyn merkeissä. =)
Nuorempi tyttö kotiutuukin vasta huomenna..
 
"vieras"
Aamuvuoro töissä, kaupan kautta kotiin, n. tunnin päikkärit ja sitten äidin luokse syömään. Kotiin palattua päivän lehti, telkkarista sitä sun tätä, välissä kahvia + pannaria ja nyt toisella silmällä leffaa, toisella netissä.
 

Yhteistyössä