Miten on perjantai mennyt?

iso perhe
Kivasti :) teini tuli viikonlopuksi kotiin. Viihtyi meidän kanssa kolme-neljä tuntia ja lähti kavereita tapaamaan :D
saunassa kävimme ja tässä möllötellään, kuka mitäkin tekemässä...
 
Mukavasti mennyt. 4- ja 3-vuotiaat pojat puistoilivat aamupäivällä. Ystävä tuli heidän kanssaa olemaan iltapäivällä, niin pääsin yksin kauppaan ja asioille. Ja nyt sitten oon pakanut esikoisen kanssa kamoja kasaan, ku lähtee huomenna isänsä kanssa lappiin hiihtolomaa viettämään. Mies lukee pojille iltasatua ja odotan sitä tähän sohvalle viereen ihmettelemään masuasukin potkuja =)
 
Mikäs tässä ollessa... Lapsilla on ollut supervilkas päivä, ja nyt tuhisevat sängyissään, isäntä siellä kuorsaa mukana pojan vieressä.. Tuppaa aina nukahtamaan siihen nukuttamiseen :D Pitää varmaan käydä vähän tönimässä josko menis omaan sänkyyn tai tulis mun kanssa vaikka sohvalle tuijottaa töllöä.

Kynttilöitä palaa täällä pitkin tupaa ja mä istun nyt koneella, taas.. piti vaan tulla äkkii kattoo yks juttu ja sit mun beba liimautukin tähän penkkiin vahingossa..
 
Ihan kivasti :) Päivään sisältyi mm. kolmisen tuntia ulkoilua, vielä pitempään lautapelejä.
Alkuillasta herkkuja ja lastenelokuva.
Lapset on riekkuneet nyt 2 tuntia huoneessaan, vaikka nukkumaan piti käydä. Mutta riekkukoot, kai ne joskus nukahtaa :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Vähän siivoilin tänään, tein pojan 2-vuotiskakun, ku juhlitaan vasta viikon päästä, nii tehtii sellanen koekakku kotiin :) Pyykkiä tuli pestyä ja ruokaakin tehtyä, ihana olla taas terve :) Kohta pitäis valua suihkuu päin ja sit jos yhden lonkeron jois tai toisinpäin..
 
"minttu"
Töitä ja töitä tehty hulluna. Nyt leivoimme miehen kanssa pizzaa, syötiin sitä ja mies lähti treeneihin. Itse juon nyt punaviiniä ja nautiskelen rauhasta kynttilänvalossa.
 
"vieras"
Mietin kannattaako vetää palstakännit vai ei. Päivä on ollut muutenkin ihan hukkaan heitetty joten jos vähän vielä nöyryyttäisi itseään julkisesti niin se olisi aikalailla siinä :D
 
La Paset
En lue nyt muiden juttuja.
Kuinka vanha lapsesi on, mitä olette tehneet, teitkö teille itse ruuan, vai oliko valmiina jääkaapissa, moneltako iltatoimiin ja mitä niihin kuuluu? Jaksatko vielä tehdä jotain muuta, kun lapsi on nukahtanut, vai uuvutko viereen?
 
ei huolta
Hyvin on mennyt, teinit täällä. Kaksi poikaaa ja tyttöä. Toinen noista kauniista nuorista naisenaluista taitaa olla poikani valittu ja niin mukava. Olen niin onnellinen, kun lapset aina kavereieen viihtyvät meillä ja yökylässä.
 
"yksin"
töistä kaupan kautta kotiin jossa kukaan ei odota koskaan ,kävin suihkussa ja tein ruokaa ja loppuaika onkin ollut nettiä ja telkkua.Tarttis mennä nukkumaan,viikolla aina kertyy univelkaa.Mieli ollut maassa eikä se siitä varmaan muutu huomennakaan:(
 
hmph
Suoraan sanottuna ihan perseestä. Päivän kruunasi armaan, kiltin, pihassapysyvän, koiranretaleen karkumatka.
TUo ei ole ikinä ennen karannut pihasta! Tekis mieli sanoa tuhmia sanoja, mutta sain jo aamulla tarpeeksi palautetta...
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Koti-iskä;25690193:
Itselläni kotona muksun kanssa =)
Mitä muuta sä teet, tai teettekö perheenä mitään kivaa tai sinä lapsen kanssa? Tuli mieleen kun usein nään sinun tekevän näitä aloituksia mutta aina olet ollut "vain" kotona lapsen kanssa, etkä ikinä kerro sen enempää.

Aa, no nythän mä hokasin miksi sun kirjotustyyli tuntuu tutulta! Ootko sä se valokuvaajatyyppi joka ennen näitä aloituksia laittoi aina"Mitä kuuluu?" tai "Tässä linkki blogiini!" tai "Valokuvia" aloituksia? Mikä ihme sen nikki olikaan..? Hänkään ei ikinä kommentoinut enempää aloituksen jälkeen.
 
No työpäivä oli raskas, onneksi ihanat työtoverit käskivät lähteä kotiin lepäämään vähän
aikaisemmin, sain nukuttua päikkärit ja ihanan herätyksen. =)
Olokin on jo parempi kuin päivällä.
Ilta onkin jo paljon mukavampi, ihana oma mies, pari siideriä ja pitsaa. :p
 
"vieras"
Tässähän tämä, hektisen viikon jälkeen nautin siitä, että saan vain olla yksin ja hiljaisuudessa. Lapsi on isällään. Uunissa on jalapenoilla höystetty salami baguette. Sen meinasin syödä, täräyttää kurkusta alas viskipaukun ja käydä nukkumaan.
 

Yhteistyössä