miten on käynyt seksielämälle lapsien myötä?

  • Viestiketjun aloittaja mammamuu
  • Ensimmäinen viesti
mammamuu
Meillä määrä samana suunnillen kuin ennen tyttöä (kohta 3 vuotias) mutta ajankohta on yleensä aina ilta.Spontaanisuus puuttuu ja joskus halut sammuvat illanmyötä kun vihdoin pääsee sänkyyn haluaakin vain nukkua...Seksi ei ole enää yhtä maailmantärkeää kun se oli nuorempana.Toki siitä hyvä olo tulee ja huolet tuntuvat pienemmiltä hyvän rakastelun jälkeisenä päivänä...
 
madionna
Seksielämä ei mielestäni muuttunut juurikaan ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta toisen lapsen jälkeen on harventunut huolestuttavan paljon :/ Päivällä aina toinen on hereillä ja yölläkin kuopus heräilee rinnalle x100. Jospa elämä tasottuisi imetyksen loputtua. Olenkohan ainut?
 
Akkonen
Huonosti. :(

Ei juuri kiinnosta, vaikka poika on jo 1v 3kk. Mies valittaa, että pitäisi olla aktiivisempi sängyssä.. mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Hassua on, että toisen lapsen kyllä haluaisin, mutta sänkypuuhat tympii. :D Ei vaan jotenkin osaa keskittyä siihen touhuiluun, kun ipana nukkuu seinän takana. Sitä koko ajan kuuntelee kaikkia pikku ääniäkin, että nytkö se heräs..
:/

No, ehkä tämä tästä vielä joskus ohi menee..
 
Haave
Meillä se on vähentynyt todella minimiin. Ennen lapsia oltiin kyllä paljon aktiivisempia ja minäkin jopa tein alotteita silloin. Nyt mies olis aina valmiina ja mä haluaisin vain nukkua kun siihen viimein tulee mahdollisuus. Mies moittii pihtariksi, muttei voi mitään. Kyllä mäkin aina silloin tällöin innostun ja sit urakoidaan oikein kunnolla... =) .
 
Meillä kyllä seksi on parantunut ajan myötä. Heti lapsen syntymän jälkeen oli vähän hiljaisempaa, mut kun tyttö kasvoi vähän eikä heräillyt enää öisin niin paljon niin seksi alkoi sujua jopa paremmin kuin ennen lasta! Nämä 3v. tässä välissä ovat olleet mun mielestä parasta seksielämää mitä meillä on ollu koskaan. Määrä on ehkä vähentynyt mut laatu on parantunut! Nyt on toinen lapsi tuloillaan eikä seksi enää oikein kiinnosta, kun on yksinkertaisiesti niin hankalaa ison mahan kanssa, mut tuskin toinen lapsi kaikkea pilaa lopullisesti. Toivottavsti ainakaan... ;)
 
nikittä
Nukutaan 3 v ja 3kk poikien kanssa samassa sängyssä, eikä vuorookaudessa muutenkaan ole sellaista hetkeä, ettei jompikumpi olisi hereillä joten eipä ole seksiä tullu harrastettua pienemmän syntymän jälkeen ( eikä ennenkään moneen kuukauteen). Tuskinpa sitä enää edes osaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 21:59 madionna kirjoitti:
Seksielämä ei mielestäni muuttunut juurikaan ensimmäisen lapsen jälkeen, mutta toisen lapsen jälkeen on harventunut huolestuttavan paljon :/ Päivällä aina toinen on hereillä ja yölläkin kuopus heräilee rinnalle x100. Jospa elämä tasottuisi imetyksen loputtua. Olenkohan ainut?
No et taatusti ole ainut! Aina on elämä tasoittunut imetysten jälkeen, kunhan yöheräilyistä johtuneen väsymyksen on saanut pois nukuttua.Eikä selibaatissa ole tarvinnut elää imetysaikanakaan, mutta väsymys on luonnollisesti tehokas halujen tappaja.Mutta vaikkei sekstaamaan jaksa enää iltamyöhään ruvetakaan,sitten kun vihdoinkin kaikki mukulat ovat nukkumassa, voihan sitä kukin tavallaan "pitää tulipesää lämpimänä, vaikkei juuri nyt roihuakaan".Eikä parisuhde ole kriisissä samantien jos seksi ei kiinnosta sillä erää.Hyvä suhde kestää laimeammatkin ajat - ja jatkuu taas entistäkin paremmissa merkeissäv aikanaan :p !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2004 klo 12:09 Akkonen kirjoitti:
Huonosti. :(

Ei juuri kiinnosta, vaikka poika on jo 1v 3kk. Mies valittaa, että pitäisi olla aktiivisempi sängyssä.. mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Hassua on, että toisen lapsen kyllä haluaisin, mutta sänkypuuhat tympii. :D Ei vaan jotenkin osaa keskittyä siihen touhuiluun, kun ipana nukkuu seinän takana. Sitä koko ajan kuuntelee kaikkia pikku ääniäkin, että nytkö se heräs..
:/

No, ehkä tämä tästä vielä joskus ohi menee..
VAROKAA VAAN...miehenne menee vieraisiin, kun ette anna......100% varma juttu...miehet ovat miehiä ...... :p :p :whistle: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2004 klo 12:12 nikittä kirjoitti:
Nukutaan 3 v ja 3kk poikien kanssa samassa sängyssä, eikä vuorookaudessa muutenkaan ole sellaista hetkeä, ettei jompikumpi olisi hereillä joten eipä ole seksiä tullu harrastettua pienemmän syntymän jälkeen ( eikä ennenkään moneen kuukauteen). Tuskinpa sitä enää edes osaa...
Miehesi varmaan NAUTTII tilanteesta....nukkua perhepedissä...turha valittaa ettei ole seksiä.
 
Dippadaa
Tottakai väsymys ja kipeä alapää ym synnytysten jälkeen ovat vaikuttaneet seksielämään. Itsellä ei niin usein haluta kuin aikaisemmin.
Jos itselläni ei haluta, ja miehellä haluttaaa, niin silloin miehen tarpeet otetaan huomioon. Mies saa niin helposti ja nopeasti, että miksikäs sitä ei tekisi. Eikä se vaadi välttämättä yhdyntää.
Mies on tyytyväinen tähän järjestelyyn. Mutta näyttää silmin nähden tosi tosi tyytyväiseltä, jos minullakin haluttaa ja rakastellaan oikeen kunnolla.

Niin, tää on tärkeetä parisuhteelle. Lähes kaikkien syrjähyppyjen syyhän on juuri seksittömässä parisuhteessa.
 
Meillä loppui seksi kun lapsi täytti n. 3 kk ja nyt selibaattia on kestänyt vuoden verran. Sen takia, kun mies ei enää halua. Semmoinen loukkaa enemmän kuin voisi kuvitella!
Ja siitä tulee helposti tapa suhteeseen, joten suosittelen harrastamista vaikka ei joka kerta ihan mielettömästi haluttaisikaan.
Meillä parisuhde on mennyt todella huonoon tilaan ja itselläni varsinkin on hermot huonossa kunnossa. Olen miettinyt jo eroakin, sillä pettäminen ei ole minun lajini enkä näinkään aio enää kauaa elää!
 
MÄ TODELLA YLLÄTYIN KUN OMAT HALUT ON VAAN LISÄÄNTYNYT LAPSEN SAAMISEN MYÖTÄ. NAUTINKIN PALJON ENEMMÄN KUIN ENNEN. YHTEISTÄ AIKAA OSAA NYT ARVOSTAA ENEMMÄN NI SEKSISTÄ OTTAA KAIKEN IRTI. MOLEMMAT OLLAAN TYYTYVÄISIÄ,KUN LAATU JA MÄÄRÄ ON LISÄÄNTYNYT.
 
hennis
Juu oli meilläkin harvemmassa kun vaavi oli syntyny mutta nyt jo vähän enemmän pystyy kun tyttö on jo 10kk!!Tosiaan yleensä sitte ilalla täytyy harrastaa kun tytteli nukkuu!! Ukko on kaiken lisäksi niin kiireinen näin kesäaikaan että kyllä se laatu sit korvaa määrän!! hih!! ;)
 
nimetön
Heti kun selvis että olen raskaana, se loppus siihen-mun puolelta! Mies ei ole halunnut painostaa mutta asiasta on puhuttu ja edelleen on sama tilanne ja loppu häämöttää, eli koko raskauden aikana ei kertaakaan. Mua vaan ei yksinkertaisesti kiinnosta. Tosin hirmuisesti olen seksiunia nähnyt ja saanut unissani orkkuja mutta tuo oma miekkonen ei herätä mitään fiboja. Ollaan oltu 6 vuotta kimpassa ja kaikki on aina niin samanlaista, mulle tuli nyt mieleen se edam mainos, tietää mitä saa! Hih!

Toivon kyllä että tästä jotain vielä kehkeytyy, muuten taitaa olla ovet auki molemmilla jonnekkin muualle!
 

Yhteistyössä