No olisithan sä itse kuitenkin ollut paikalla. Eihän se lapsi vieraan ihmisen kanssa olisi jäänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:No mä tiedän omalta kohdaltani, että suunniteltuun toimenpiteeseen mennessäni mies ois saanut semmosen kotiapulaisen meille auttamaan mua, kun en saanut nostaa lasta. Mutta siis ulkopuolisesta firmasta ja uppo oudon, luultavasti päivittäin vaihtuvan ihmisen. Miten semmosenkin kanssa ujo lapsi tulisi toimeen? Mies siis piti lomansa silloin. Kuhan kyselen
mun mielestä ihan ok ettei tarvi maksaa. mites yh:t? yksin saat hoitaa lapsen vaikka olisi kuinka kuumetta tai vatsatautia itsellä. ärsyttää kun jos teitä on jo valmiiksi kaksi, niin silloin kai pitäisi päivä jaksaa, toinen tulee illalla auttamaan. meillä ei tule kukaan auttamaan. lopettakaa ruikutus!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mun mielestä ei saa. Kotiäidin (tai -isän) on kyettävä hoitamaan lapsia vaikka pää kainalossa :kieh: . En tiedä sit jos kotona oleva vanhempi joutuis sairaalaan.
No jos lapsi on todella ujo, ja vierastaa isovanhempiaankin (näkee harvoin) niin hetikö se suostuis että se kotiapulainen vaihtais vaipat ja syöttäis, jos mä olisin kotona? Luultavasti se ois kuitenkin mun viereen/syliin vinkumassa, niin mitäs hyötyä semmosesta sit ois?Alkuperäinen kirjoittaja -:No olisithan sä itse kuitenkin ollut paikalla. Eihän se lapsi vieraan ihmisen kanssa olisi jäänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:No mä tiedän omalta kohdaltani, että suunniteltuun toimenpiteeseen mennessäni mies ois saanut semmosen kotiapulaisen meille auttamaan mua, kun en saanut nostaa lasta. Mutta siis ulkopuolisesta firmasta ja uppo oudon, luultavasti päivittäin vaihtuvan ihmisen. Miten semmosenkin kanssa ujo lapsi tulisi toimeen? Mies siis piti lomansa silloin. Kuhan kyselen
Lopeta itse, et oo tainnut koskaan maata vessan lattialla ihan voimattomana kauheessa vatsataudissa. Minä olen, ja luojalle kiitos siitä että se tapahtui lomalla. Muuten olisin ollut pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mun mielestä ihan ok ettei tarvi maksaa. mites yh:t? yksin saat hoitaa lapsen vaikka olisi kuinka kuumetta tai vatsatautia itsellä. ärsyttää kun jos teitä on jo valmiiksi kaksi, niin silloin kai pitäisi päivä jaksaa, toinen tulee illalla auttamaan. meillä ei tule kukaan auttamaan. lopettakaa ruikutus!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mun mielestä ei saa. Kotiäidin (tai -isän) on kyettävä hoitamaan lapsia vaikka pää kainalossa :kieh: . En tiedä sit jos kotona oleva vanhempi joutuis sairaalaan.
Ei tartte, äidit ei saa sairastaa rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Joo tiedän että palkatonta saa, jos työnantaja antaa. Mutta kysymys olikin että onko olemassa joku systeemi, että periaatteessa pitäs antaa palkallista/palkatonta lain mukaan. Mutta ei ilmeisesti tartte.
Näin arvelinkin sen olevan. Onneksi kolme päivää voi sairastaa vain ilmoituksella No ei vaiskaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tartte, äidit ei saa sairastaa rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Joo tiedän että palkatonta saa, jos työnantaja antaa. Mutta kysymys olikin että onko olemassa joku systeemi, että periaatteessa pitäs antaa palkallista/palkatonta lain mukaan. Mutta ei ilmeisesti tartte.
juu, kotiäidithän ei sairastele koskaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tartte, äidit ei saa sairastaa rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Joo tiedän että palkatonta saa, jos työnantaja antaa. Mutta kysymys olikin että onko olemassa joku systeemi, että periaatteessa pitäs antaa palkallista/palkatonta lain mukaan. Mutta ei ilmeisesti tartte.
oon kuule ollut! ja siksi ottaa päähän turhat ruikuttajat, kun rahaakin pitäisi vielä saada, siitä että mies hoitaa lapset ja sinut. tiedän, että tasan ei aina käy onnenlahjat, mutta silti, ärsyttää periaatteesta.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Lopeta itse, et oo tainnut koskaan maata vessan lattialla ihan voimattomana kauheessa vatsataudissa. Minä olen, ja luojalle kiitos siitä että se tapahtui lomalla. Muuten olisin ollut pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mun mielestä ihan ok ettei tarvi maksaa. mites yh:t? yksin saat hoitaa lapsen vaikka olisi kuinka kuumetta tai vatsatautia itsellä. ärsyttää kun jos teitä on jo valmiiksi kaksi, niin silloin kai pitäisi päivä jaksaa, toinen tulee illalla auttamaan. meillä ei tule kukaan auttamaan. lopettakaa ruikutus!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mun mielestä ei saa. Kotiäidin (tai -isän) on kyettävä hoitamaan lapsia vaikka pää kainalossa :kieh: . En tiedä sit jos kotona oleva vanhempi joutuis sairaalaan.
Täh, miksi mua tarttis hoitaa, ja miksi sä mua vastaan hyökkäät. Mä kysyin, en väittänyt tekeväni mitään mitenkään. huoh.. Kysyin sitä paitsi että onko työnantajan pakko antaa edes sitä palkatonta.Alkuperäinen kirjoittaja ...:oon kuule ollut! ja siksi ottaa päähän turhat ruikuttajat, kun rahaakin pitäisi vielä saada, siitä että mies hoitaa lapset ja sinut. tiedän, että tasan ei aina käy onnenlahjat, mutta silti, ärsyttää periaatteesta.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Lopeta itse, et oo tainnut koskaan maata vessan lattialla ihan voimattomana kauheessa vatsataudissa. Minä olen, ja luojalle kiitos siitä että se tapahtui lomalla. Muuten olisin ollut pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mun mielestä ihan ok ettei tarvi maksaa. mites yh:t? yksin saat hoitaa lapsen vaikka olisi kuinka kuumetta tai vatsatautia itsellä. ärsyttää kun jos teitä on jo valmiiksi kaksi, niin silloin kai pitäisi päivä jaksaa, toinen tulee illalla auttamaan. meillä ei tule kukaan auttamaan. lopettakaa ruikutus!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mun mielestä ei saa. Kotiäidin (tai -isän) on kyettävä hoitamaan lapsia vaikka pää kainalossa :kieh: . En tiedä sit jos kotona oleva vanhempi joutuis sairaalaan.
Kuule kun ei se isä saanut jäädä kotiin hoitamaan mahataudissa olevia lapsia kun mä olen vuorotyössä - olin valvonu yön sairaalassa,tulin kotiin aamulla ja kaks tenavaa oksentaa ja ripuloi kaaressa. m¨Mun ois pitäny päästä nukkumaan kun piti valvoa töissä vielä seuraavakin yö.Ei auttanu,piti pysyä päivä hereillä ja korjailla oksennuksia siihen asti kun mies tuli viideltä töistä - sitten pariks tunniks nukkumaan ja taas yöksi töihin. Miehen työnantajan selitys oli ettei siellä kahta tarvita lapsia hoitamassa,vaimoshan on kerta kotona. Juu,kyllä sai sit potilaat sairaalassa taas seuraavana yönä sairaalassa hoitoa virkeältä hoitajalta...Aamulla itellä rytmihäiriöitä ja oksettava olo - ihan yliväsymyksestä!Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Lopeta itse, et oo tainnut koskaan maata vessan lattialla ihan voimattomana kauheessa vatsataudissa. Minä olen, ja luojalle kiitos siitä että se tapahtui lomalla. Muuten olisin ollut pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mun mielestä ihan ok ettei tarvi maksaa. mites yh:t? yksin saat hoitaa lapsen vaikka olisi kuinka kuumetta tai vatsatautia itsellä. ärsyttää kun jos teitä on jo valmiiksi kaksi, niin silloin kai pitäisi päivä jaksaa, toinen tulee illalla auttamaan. meillä ei tule kukaan auttamaan. lopettakaa ruikutus!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mun mielestä ei saa. Kotiäidin (tai -isän) on kyettävä hoitamaan lapsia vaikka pää kainalossa :kieh: . En tiedä sit jos kotona oleva vanhempi joutuis sairaalaan.
Ja mua ärsyttää nämä ruikuttajat joiden mielestä muilla ei voi mennä huonommin kuin hällä itsellään.Alkuperäinen kirjoittaja ...:oon kuule ollut! ja siksi ottaa päähän turhat ruikuttajat, kun rahaakin pitäisi vielä saada, siitä että mies hoitaa lapset ja sinut. tiedän, että tasan ei aina käy onnenlahjat, mutta silti, ärsyttää periaatteesta.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Lopeta itse, et oo tainnut koskaan maata vessan lattialla ihan voimattomana kauheessa vatsataudissa. Minä olen, ja luojalle kiitos siitä että se tapahtui lomalla. Muuten olisin ollut pulassa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mun mielestä ihan ok ettei tarvi maksaa. mites yh:t? yksin saat hoitaa lapsen vaikka olisi kuinka kuumetta tai vatsatautia itsellä. ärsyttää kun jos teitä on jo valmiiksi kaksi, niin silloin kai pitäisi päivä jaksaa, toinen tulee illalla auttamaan. meillä ei tule kukaan auttamaan. lopettakaa ruikutus!Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mun mielestä ei saa. Kotiäidin (tai -isän) on kyettävä hoitamaan lapsia vaikka pää kainalossa :kieh: . En tiedä sit jos kotona oleva vanhempi joutuis sairaalaan.
No haloo! Et sinä itse ollut tuossa sairas.Alkuperäinen kirjoittaja unna:Kuule kun ei se isä saanut jäädä kotiin hoitamaan mahataudissa olevia lapsia kun mä olen vuorotyössä - olin valvonu yön sairaalassa,tulin kotiin aamulla ja kaks tenavaa oksentaa ja ripuloi kaaressa. m¨Mun ois pitäny päästä nukkumaan kun piti valvoa töissä vielä seuraavakin yö.Ei auttanu,piti pysyä päivä hereillä ja korjailla oksennuksia siihen asti kun mies tuli viideltä töistä - sitten pariks tunniks nukkumaan ja taas yöksi töihin. Miehen työnantajan selitys oli ettei siellä kahta tarvita lapsia hoitamassa,vaimoshan on kerta kotona. Juu,kyllä sai sit potilaat sairaalassa taas seuraavana yönä sairaalassa hoitoa virkeältä hoitajalta...Aamulla itellä rytmihäiriöitä ja oksettava olo - ihan yliväsymyksestä!