Miten olit ekakerran sukupuoliyhdynnässä

  • Viestiketjun aloittaja neitsyt
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensimmäinen kerta oli tosi kiihottava kokemus muistan sen erittäin hyvin, kukaan ei ollut antanut mitään seksi neuvontaa ,asia oli molemmille ensimmäinen pano. Kyllä se hieman jännitti miten penis sinne pimppiin työnnetään, tosi liukkaasti meni kun avasin hiukan pimpinhuulia ja työnsin jäykistyneen peniksen valmiiksi runsaasti kostuneeseen pimppiin sisälle samalla laukesin ja sain voimakkaan siemensyöksy kokemuksen. Se oli ensimmäinen kokemus miltä tuntuu panna pimppiä ja hyvältähän se tuntui ja varsinkin se hetki kun laukes voimakkaaseen jaksottaiseen siemensyöksyyn pimpin sisään. Siihen aikaan ei koulussa ollut mitään asiaanliittyvää opetusta mitä nykyisin annetaan. Yläaste ikäisille annataan nykyisin kondomeita joihin voi tutustua, pojat ehkä ensimmäistä kertaa laittaa kodomin peniksen päälle ja saa kokea miltä se tuntuu. Sen kyllä muistan avioliiton alkuaikoina kun saunottiin penis oli kokoajan terhakkaasti pystyssä, oli kiire saunasta pois asunnolle jotta pääsi ja sai panna pimppiä, se oli aina lauantain kohokohta.
 
vierailija
Olin 20-vuotias ja asuin kimppakämpässä siskoni kanssa. Pelkäsin seksiä mutta suostuin tapaamaan turvalliselta vaikuttavan nettimiehen. Hän matkusti luokseni treffille mutta unohti varmistaa bussiaikatauluista että pääsee samana päivänä kotiin. Jäi siis meille yöksi. Aamulla hän kaivoi lompakostaan kondomin heti kun sisko lähti suihkuun ja minä ajattelin että nyt hitto se tapahtuu. Mies kuitenkin kesti oletettua kauemmin ja jäätiin kiinni itse teossa kun sisko tuli suihkusta.
 
vierailija
Vartijalle ekan oikean kesätyöpaikan, S-marketin, takahuoneessa. Olin sormettanut ennen sitä ja mies ei tiennyt että olin neitsyt.
Onneksi ei tapahtunut Itäharjun Prismassa. Vaikka enpä ihmettelisi, jos sielläkin tuollaista harrastetaan...

Mainitussa paikassa minä jouduin kerran silmätikuksi, kun halusin vain visuaalisia muistoja kivannäköisistä kassojen misuista. Tajusin vasta myöhemmin, että ei vain se v*tun vartija minua vastaan siellä ollut, vaan myös myös ne kassakuningattaret! Todistin ainakin kerran halveksuvaa katsetta kaupan kauniimmalta sukupuolelta, kun oli ilmeisesti menossa kielimään vartijoille minun läsnäolostani kyseisessä kaupassa. Sillä kauppareissulla minulla oli muistaakseni perhettä mukana, mutta vasta silloin, kun kävin paikan päällä yksin, niin vasta silloin se vartija uskalsi tulla aukomaan päätään minulle!

Silloin, kun itsekseni siellä kaupassa olin, niin ihmettelin, että miksi ihmeessä se yksi tietty inhottava vartija (rukoilkaamme rauhaa hänen sielulleen!) seurasi minua melkein joka paikkaan siellä kaupassa... huh, se tuntui... vainoamiselta..? Niin, että kukas siinä minun tapauksessani se rikollinen olikaan? Niin oli se tyyppi itseään täynnä ja olevinaan – siltä vaikutti...

No, Itäharju oli vain yksi luku tarinassani. Ei tämä autistinen kaveri tässä ole monesti muutenkaan saanut ymmärrystä juuri missään, ei edes omassa seurakunnassaan!

Siitä vartijasta olen täällä kerran aiemminkin jo kertonut.

 
vierailija
16-vuotiaana kännissä tuntemattoman kanssa. Aivan täydellisen torsoa.
Nykyinen mieheni oli yllättäen kokematon kun tapasin hänet. Hänet oli kutsuttu kaverin järjestämään pikkujouluun ja tanssiessa pyysin että hän pysyisi selvinpäin. Ilmeisesti tajusi vihjeen. Lähdettiin yhdessä jatkoille kotiini ja kysyin heti eteisessä jos sattuu kiinnostamaan jemmata metukka. Mies tuli melkein ensimmäisellä työnnöllä mutta pysyttiin yhdessä ja rakkauden hedelmä makaa parhaillaan pinnasängyssä viereisessä huoneessa.
 
vierailija
Muistan kokeneeni samansuuntaisen kokemuksen kun pitkän yhdessä olon jälkeen sain panna ensikerran pimppiä.
Oli tosi fantastinen kokemus, kun otin tytön ohuet pöksyt pois sit avasin pinpinhuulet aivan auki ja työnsin peniksen kostuneeseen pimppiin ja eikä siinä pajon muuta tarvinnut, siinä samassa laukesin ja siemen syöksy sykäyksittäin voimakkaasti purkautui pimppiin, tuntuu vieläkin kiihottavalta tämä kokemus, kun kirjoitan tätä viestiä.
 
vierailija
Olin 15v ja tapailin yhtä poikaa joka oli 22v. Hän ajeli työkseen rekkaa, ja koska olin kipeenä lähdin mukaan pidemmällekkin reissulle kum vaan jotakin tehdasalueella tavaran purkamista peräkärrystä.

jossain vaiheessa menin taakse hetkeksi huilaamaan ja hän tuli sinne mun viereen kun oli tauko (joku mikä pakko pitää kun ajanut joku tietty aika). Tuli vaan ja otti mut lusikkaan, ja yks asia johti toiseen ja loppupelissä siinä pantiin tosi pitkään.

oli tosi hyvä kokemus ensimmäiseksi kerralsi.
Ja vaikka pari viikkoa myöhemmin selvisi että sain klamydian häneltä kun ei mikään ehkäisy käynyt mielessäkään, se hoidettiin ja seurusteltiin vielä useampi vuosi. Ja rekassa tuli kyllä pantua tosi usein.
 
vierailija
Olin 17 ja poika 19 ja hänen luona soluasunnossa. Oltiin tapailtu kolmisen viikkoa ja ajatelin että miksei.
Oikeastaan kaikki kliseet kävi toteen kuten kondomit, lähetyssaarnaaja, veri ja lievä kipu. Nolotti silloin ja nolottaa vieläkin kun muistelen sitä.
 
vierailija
En osannut kuvitella etukäteen miltä eka pano pimppiin tuntuu, aiheesta ei oltu keskusteltu miten se oikein tapahtuu, mutta minun mielestäni onnistui hyvin, kun oikein pääsin alkukerran jälkeen panemisen makuun se antoi hyviä hetkiä vaimokin oli täysillä mukana. Vuosia kestänyt paneminen on ollut elämän eliksiiri, välistä tuntuu siltä mitä enemmän saa pimppiä sitä enemmän tekee mieli.
 
vierailija
No varmaan se aika perinteinen
eli oltiin seuklattu 2-3kk (N16/M22)
ja sitten vietyettiin ekayö kaksin
no joo ei se poika muuta kuin sai kalun sisään ja laukes

Mutta sellainen eka kerta
 
vierailija
18v ensikerta. Olin kesätyöpaikassani tavannut todella kauniin nuoren naisen joka työskenteli siellä myös. Juttelimme muutamia kertoja ja yhtenä päivänä lähdimme yhtä aikaa töistä. Ajoimme hänen asunnolleen, missä menimme sänkyyn. Hän oli ensimmäinen. Seksi oli omalta osaltani hieman epäröivää, tunnustelua kokemattomuuttani. Yritin suuseksiä antaa hänelle, mutta hän ujosteli sitä.
Minulle selvisi että hän asui poikakaverinsa kanssa, jonka tunsin. Tapasimme vielä muutaman kerran myöhemminkin, mutta suhde kariutui juuri tähän poikaystävään. Olisin halunnut hänet kokonaan itselleni.

Vuosien myötä kokemusta ja varmuutta tullut, mutta tuon ensi kerran muistan aina.
 

Yhteistyössä