Ja varmasti kauhistuitMinä ehdin nähdä kerrankin
Ja varmasti kauhistuitMinä ehdin nähdä kerrankin
uusi ketju aiheesta, ei tätä monikaan enää avaa.Lisempää kuvia.
niin minäki.Olen uusi täällä, tervehdys vaan kaikille.
Löysin kaksoisolentoni joten laitan tämän.
Voin mä laittaa tuodta ylemmästäkin ihan ilman mitään kuvankäsittelyä.ilman kuvankäsittelyä
Jepp. Eipä puhelimen sovelluksella niin kovin kummoisia kuvakäsittelyjä tehdä niinkuin jotkut luulee.jollain on vaan perversio jostain kuvankäsittelytä kun kokoajan höpisee siitä.
En ihmettele, miksi sinulla on näitä perässähiihtäjiä
Kannattaisi ehkö lukaista joku tilastotieteen perusopus...Anteeksi vaan mutta mua kävi nyt niin pänniin toi 50/50 väite kun siinä ei ole mitään logiikkaa. Tyhmän houruja.
Kauneuskäsite on nykyisin markkinakoneiston aivopesemää.Kannattaisi ehkö lukaista joku tilastotieteen perusopus...
Mutta joo, sinänsähän se on tyhmää ylipäänsä verrata, kuka on kaunis ja kuka kauniimpi. Ensinnäkin kauneuskösitys vaihtelee kulttuureittain ja yksilöidenkin kesken jonkun verran. Toisekseen, mitä rakkaampi joku ihminen on, sen kauniimmalta näyttää. Nöin ollen joku susirumakin voi jonkun silmissä näyttää ihanalta ja kauniilta.
Ei jenkkakahvat oo ihmiseen kuuluva perusjuttu.Kauneuskäsite on nykyisin markkinakoneiston aivopesemää.
Minun mielestäni alaston, meikitön, mielellään juuri suihkusta tullut nainen on kaunein. Ei haittaa selluliitit, jenkkakahvat tai muut ihmiseen kuuluvat perusjutut.
Kyllä ne kuuluvat osaksi tervettä naista. Mikäli pidät viimeisen päälle trimmattua naista terveenä, olet väärillä poluilla (markkinakoneisto on sekoittanut pääsi ts. kauneusihanteesi).Ei jenkkakahvat oo ihmiseen kuuluva perusjuttu.
Pöh. Lonkasta saa paljon paremman otteen kuin mistään jenkkakahvoista.Kyllä ne kuuluvat osaksi tervettä naista. Mikäli pidät viimeisen päälle trimmattua naista terveenä, olet väärillä poluilla (markkinakoneisto on sekoittanut pääsi ts. kauneusihanteesi).