vieras
Eli laittakaa kuvia kropistanne ja mukaan myös BMI. Saataisiin selvyys sille, onko BMI:llä mitään tekemistä lihavuuden/normaalivartalon/laihuuden kanssa. Se kun tuntuu olevan kuuma peruna täällä!
Ihanks totta? Jos mulla on 19, niin mä näytän kuolleelta. Siinäs näette, ettei pidä kangistua kaavoihinAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Kiitos! Treenaan n. 5-6 kertaa viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Oletpa She-na lihaksikas, treenaatko paljon?
Säkin olet tosi kevyt!Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Pakko kysyä, että treenaatko paljon / onko sinulla lihaksia? Olen ollut välillä samaa kokoluokkaa / bmi ollut sen 18, mutta silloin on ollut oikeasti jo vaikea nukkua kun luut kolisee patjaan joten on ollut pakko lihottaa itseä hieman (siitä puhumattakaan ettei minulla bmi 18,5 ole ollenkaan rintoja). Nyt BMI 22, mutta haluaisin sen kunnollisten lihaksien kanssa sinne 19 pintaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:[/IMG]
18,6 bmi
Aika moni kyllä toivois, että LÄHTISIT tolla asulla ihmisten ilmoille.. WAU!!!Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Bmi tuossa 22.0, nyt vielä pari vauvakiloa pudotettavana, nyt 22,8.
Ja kauhistelijoille, en ole tuossa asussa koskaan missään "ihmisten ilmoilla " ollut, yleensä joko yläosa tai alaosa on peittävämpi. Kunhan tuolloin sovittelin..
En ole lihaksikas. Mulla on kropassa rasvaa mun mielestä ihan sopivasti.Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:Pakko kysyä, että treenaatko paljon / onko sinulla lihaksia? Olen ollut välillä samaa kokoluokkaa / bmi ollut sen 18, mutta silloin on ollut oikeasti jo vaikea nukkua kun luut kolisee patjaan joten on ollut pakko lihottaa itseä hieman (siitä puhumattakaan ettei minulla bmi 18,5 ole ollenkaan rintoja). Nyt BMI 22, mutta haluaisin sen kunnollisten lihaksien kanssa sinne 19 pintaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:[/IMG]
18,6 bmi
Kiits. :flower: En ikinä kehtaisi, ihan liian rohkeat mun tyyliin nuo. B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika moni kyllä toivois, että LÄHTISIT tolla asulla ihmisten ilmoille.. WAU!!!Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Bmi tuossa 22.0, nyt vielä pari vauvakiloa pudotettavana, nyt 22,8.
Ja kauhistelijoille, en ole tuossa asussa koskaan missään "ihmisten ilmoilla " ollut, yleensä joko yläosa tai alaosa on peittävämpi. Kunhan tuolloin sovittelin..
No sinä näytätkin sopusuhtaiselta Oman parhaan painon kun vielä löytäisi, se 51kg bmi 18 oli minulle liian vähän. Harmi kun kaikkien kroppa ei toimi samalla lailla, kelpaisi mullekin olla tuon näköinen ja noin kevyt ilman lihaksien kasvattamistaAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:En ole lihaksikas. Mulla on kropassa rasvaa mun mielestä ihan sopivasti.Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:Pakko kysyä, että treenaatko paljon / onko sinulla lihaksia? Olen ollut välillä samaa kokoluokkaa / bmi ollut sen 18, mutta silloin on ollut oikeasti jo vaikea nukkua kun luut kolisee patjaan joten on ollut pakko lihottaa itseä hieman (siitä puhumattakaan ettei minulla bmi 18,5 ole ollenkaan rintoja). Nyt BMI 22, mutta haluaisin sen kunnollisten lihaksien kanssa sinne 19 pintaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:[/IMG]
18,6 bmi
No 18 ois mullekin liian vähän, sit ei näytä enää kasvot kovin kivalta. Ja on aina kylmä. Nyt tällä hetkellä saatan olla painavempi, en tiedä, kun mulla ei ole vaakaa.Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:No sinä näytätkin sopusuhtaiselta Oman parhaan painon kun vielä löytäisi, se 51kg bmi 18 oli minulle liian vähän. Harmi kun kaikkien kroppa ei toimi samalla lailla, kelpaisi mullekin olla tuon näköinen ja noin kevyt ilman lihaksien kasvattamista
Tuossa kuvassa on BMI pikkasen päälle 19, ei siihen kunnollisia lihaksia mahdu. Rasvat n. 12.Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:Pakko kysyä, että treenaatko paljon / onko sinulla lihaksia? Olen ollut välillä samaa kokoluokkaa / bmi ollut sen 18, mutta silloin on ollut oikeasti jo vaikea nukkua kun luut kolisee patjaan joten on ollut pakko lihottaa itseä hieman (siitä puhumattakaan ettei minulla bmi 18,5 ole ollenkaan rintoja). Nyt BMI 22, mutta haluaisin sen kunnollisten lihaksien kanssa sinne 19 pintaan.
Eipä uskois, mulla bmi 20-21 ja näytän paljon isommalta kuin sinä.. vaikka on mulla lihastakin.. Ootko miten pitkä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on ollut joskus aikaisemminkin täällä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6003465.jpg
BMI 23
Upea!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on ollut joskus aikaisemminkin täällä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6003465.jpg
BMI 23
Heh, pakko korjata - mulle "kunnolliset lihakset" tarkoittaa vain sitä että ei luut törrötä ihon läpi En noin paljon lihaksia haluaisi kuin tuossa kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Tuossa kuvassa on BMI pikkasen päälle 19, ei siihen kunnollisia lihaksia mahdu. Rasvat n. 12.Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli:Pakko kysyä, että treenaatko paljon / onko sinulla lihaksia? Olen ollut välillä samaa kokoluokkaa / bmi ollut sen 18, mutta silloin on ollut oikeasti jo vaikea nukkua kun luut kolisee patjaan joten on ollut pakko lihottaa itseä hieman (siitä puhumattakaan ettei minulla bmi 18,5 ole ollenkaan rintoja). Nyt BMI 22, mutta haluaisin sen kunnollisten lihaksien kanssa sinne 19 pintaan.