miten olette tulleet yh:ksi?

  • Viestiketjun aloittaja Janni79
  • Ensimmäinen viesti
Janni79
mikä siis tilanne. minulla ja lapsen isällä oli yhdenillanjuttu, oltiin kyllä tunnettu jo vuosia kaveripohjalta. tulin raskaaksi mutta en halunnut suhdetta miehen kanssa. niinpä tässä ollaan oltu sitten tytön kanssa kaksin ihan tyytyväisin mielin. joku isipuoli olisi kyllä tervetullut. =)
 
oltiin nelisen vuotta yhes, molemmilla pojat edellisestä liitoista, tämä yhteinen tuli aika yllätyksenä.... halusin pitää, mies ei....yritti totutella ajatukseen, mutta ei....tyttö on nyt 6,5kk ja saman verran ollaan oltu erossa.... :'( ehkä jonain päivänä voitaisiin olla perhe...
 
Innan Äippä
Mies vaihtoi mut(23wee) nuorempaan jenkkityttöön... Nettirakkauden pohjalta otti ja lähti... Ei kuulema jaksanut taistella... Oltiin sitä ennen yhdessä melkein 6 vuotta ja tyttö oli 8kk silloin...
 
alannah
Erosin lapseni isästä koska hän ei tukenu mua ollenkaa vaan kittasi alkoholia minkä kerkes. Siis mun selän takana... Aamulla lähti jonnekki ja yöllä tuli kännissä "mökille". Me ei muutenkaa pahemmin juteltu mistään eikä hän pahemmin kertonu mihin saattoi lähtee. En jaksanu tuollasta elämää ollenkaa. Vuonna 2000 marraskuun alussa sain "väännettyä rautalangasta" eron. Joitain kuukausia kerkesin olla yh-äitinä mutta en tuntenu itteäni sellaisena koska sain asua vanhempieni luona ja siskoni oli mm. auttamassa lapseni hoidossa ja tietenki äitini kans.
 
Marilii harmaana
Alusta asti.
Tulin raskaaksi yhden illan jutusta :ashamed: (joita en ees yleensä harrasta)
EN kyllä ole katunut päivääkään.
Lapsen isä ei tiedä pojastaan, eikä tule tietämäänkään.Sattuneista syistä.
 
Ehdin olla 15 vuotta onnellisesti naimisissa ja me saimme viisi ihanaa lasta, joita kumpikin halusimme ja toivoimme. Kunnes yksi ilta mies pamautti olevansa homo!!! Se oli kuin maailmanloppu. Lapset olivat tuolloin 4-12-vuotiaita. Erosimme toukokuussa -99 ja siitä lähtien olen ollut yksin lasteni kanssa.
 
armelias
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2004 klo 08:43 Lumina kirjoitti:
Ehdin olla 15 vuotta onnellisesti naimisissa ja me saimme viisi ihanaa lasta, joita kumpikin halusimme ja toivoimme. Kunnes yksi ilta mies pamautti olevansa homo!!! Se oli kuin maailmanloppu. Lapset olivat tuolloin 4-12-vuotiaita. Erosimme toukokuussa -99 ja siitä lähtien olen ollut yksin lasteni kanssa.
Voi kamalaa :(
 
annis83
"seurustelin" viime keväänä pitkäaikaisen kaverini kanssa jota hän on myös edelleen ja oli sitten käynyt vahinko.
Sain tietää olevani raskaana 6.9 ja että se syntyisi 3.1, aluksi se oli shokki koska raskaus oli jo edennyt yli puolen välin mutta nyt on jo totuttu ajatukseen.
Isälle en ole kertonut enkä tule kertomaankaan koska hän on löytänyt nyt elämänsä rakkauden ja perustaa elämäänsä hänen kanssaan:)
Tulen pärjäämään hyvin yksinkin... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 16:30 annis83 kirjoitti:
"seurustelin" viime keväänä pitkäaikaisen kaverini kanssa jota hän on myös edelleen ja oli sitten käynyt vahinko.
Sain tietää olevani raskaana 6.9 ja että se syntyisi 3.1, aluksi se oli shokki koska raskaus oli jo edennyt yli puolen välin mutta nyt on jo totuttu ajatukseen.
Isälle en ole kertonut enkä tule kertomaankaan koska hän on löytänyt nyt elämänsä rakkauden ja perustaa elämäänsä hänen kanssaan:)
Tulen pärjäämään hyvin yksinkin... =)
Varmasti pärjäät :hug:
Yksin minäkin ollut alusta asti.mulla kyllä oma perhe muuten lähellä ja tukena.
 
reilut 4 ja puoli vuotta oltiin yhdessä. Erottiin kun miehelle oli kaikkein tärkeintä kaverit ja ryyppääminen..lisäksi valehteli ja salaili asioita niin paljon että luottamus meni täysin :( Edes omaa isänpäiväänsä ei halunnut lastensa kanssa viettää, vaan senkin mieluummin on muualla, paremmassa seurassa :'(

Niinkuin tekstistä varmaan huomaa, ero on ihan tuore juttu vielä ja mä oon ihan hajalla..suonette anteeksi :ashamed: :(
 
äityli80
Oltiin miehen kanssa yhdessä reilu kolme vuotta, mutta viina tuli tärkeemmäksi kuin me pojan kanssa. Eron jälkeen huomasin odottavani toista lasta joka syntyi 7 kk eron jälkeen. Nyt ollaan oltu erossa vuoden verran ja hyvin ollaan pärjätty. Vanhempaa poikaa kävi katsomassa vuosi sitten kerran ja nyt kun on ollut toinenkin poika, niin on käynyut kaksi kertaa. Ei paljoa välitä lapsistaan. Mulla on yksin huoltajuus ja hän ei ole edes tunnustanut lapsia omikseen, eli ei voi koskaan vaatia niitä itselleen.
 
Maid Anna
No mun ex-mies oli muuttanut Ruotsista Suomeen n. 1,5 viikkoa ennen ku tavattiin armeijaa menoa varten. Rakastuttiin tulisesti heti ensitapaamisella. Kolme päivää siitä päätettiin muuttaa yhteen ja hankkia lapsi ja yritys pistettiin heti käyntiin.
Yhteinen koti löytyi helposti. Hänen tullessaan armeijasta ensimmäisille lomille olin saanut muuton jo tehtyä. Apunani oli hänen äitinsä, jonka kanssa tulimme vielä silloin loistavasti toimeen. Seuraavalla viikolla hänen äitinsä ei kuitenkaan enää voinut sietää minua. En tiedä mitä tapahtui.
No lapsen isän kanssa jatkoimme kuitenkin entiseen malliin ja tulin melkein heti raskaaksi. Silloin mieheni päätti, että hän keskeyttää armeijan, jotta voi pitää minusta ja vauvasta huolta. Noin kuukausi meni käytännönasioiden hoiteluun varuskunnassa.
Olimme onnellisesti yhdessä, mieheni oli ollut noin 3 viikkoa kotona kun hän yks kaks yllättäen ilmoittaa, että tarvitsee tilaa ja muuttaa äitinsä luokse. No hänen äitinsähän silloin vihasi minua sydämeni pohjasta ja minun ja mieheni selän takana onnistui hakemaan Ruotsista silloisen mieheni entisen tyttöystävän Suomeen ja onnistui puhumaan heidät yhteen. Siinä oli mukana vielä monta likaista yksityiskohtaa, kuten minusta on tehty entiseni silmissä täysi valehtelija sekopää pettäjä.
No nyt olen raskaana viikkoja 18+1 vauva ja äiti voivat tilanteeseen nähden hyvin!
 
Albert
9 yhteistä vuotta oli takana.
7. vieras mies suhteessa oli liikaa.
No olihan sitä muitakin ongelmia, itse sain hoitaa kodin, huolehtia arjen askareet ym..

Nyt kahden prinsessan yh-iskä etsii uutta onneaan maailmalta.

 
oltiin miehen kanssa noin 1,5vuotta yhessä..haluttiin yhessä lasta..rupesin odottamaan kaikki lähti sen jälkeen ala mäkeen..jätin mieheni noin 3viikkoa sitten.laskettu aikani on tokokuussa/2005.nyt asumme vielä saman katon alla,kunnes toinen meistä löytää asunnon.miehelleni vauva tarkoitti liikaa vastuuta :'( mutta minulla on nyt jo parempi olo kuin suhteessa,joten enköhän tule pärjäämään vaavin kanssa "yksin" =)
 

Yhteistyössä