Miten olette saaneet puhtaiksi lasten juomapullojen pillit sisältä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua?

Vieras
Tytöllä tuollainen vihreä Muumi-juomapullo, jossa sisällä pitkä pilli. Sen saa irti siitä ja olen keittänytkin sitä, mutta sisällä vain sitkeästi on jotain möhnää :x Nyt ei olla ollenkaan edes käytetty sitä kun mua niin yököttää laittaa toista tuollaisen pillin kautta. Millä sellaisen ohuen muovipillin sais nuohottua puhtaaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja apua?:
Tytöllä tuollainen vihreä Muumi-juomapullo, jossa sisällä pitkä pilli. Sen saa irti siitä ja olen keittänytkin sitä, mutta sisällä vain sitkeästi on jotain möhnää :x Nyt ei olla ollenkaan edes käytetty sitä kun mua niin yököttää laittaa toista tuollaisen pillin kautta. Millä sellaisen ohuen muovipillin sais nuohottua puhtaaksi?

Osta uusi pilli :(.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Saako niitä erikseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

missä myydään????
Meilläkin tuollainen Muumi-muovipullo......toistaiseksi töhnätön, mutta jos noita myydään jossain.......

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No meillä nuo juomapullot on vettä varten eikä niihin mitään möhnää mene. Heti käytön jälkeen kun mahdollista lasken vettä hanasta pillin läpi.

No meillä on juotu mehua ja kaakaota. Kerran tyttö unohti pullon reppuun kun oli juonut kaakaota ja avot, sotku oli valmis :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No meillä nuo juomapullot on vettä varten eikä niihin mitään möhnää mene. Heti käytön jälkeen kun mahdollista lasken vettä hanasta pillin läpi.

No meillä on juotu mehua ja kaakaota. Kerran tyttö unohti pullon reppuun kun oli juonut kaakaota ja avot, sotku oli valmis :/

No kokeile niin, että laitat keittiön hanan niin kovalle kun saat ja laitat pillin sitä hanaa vasten. Että se vesi kulkee siitä vähän niinkun paineella läpi.

Hei mä keksinkin! Onko sulla sellaista askarteluun tarkoitettua piippurassia? Se on niin ohut, että menee pillin läpi ja harjaa sen samalla sisältä. Jos ei ole niin Tiimarista saa jollain eurolla useamman =)

Hei mä keksinkin! Onko sulla sellaista askarteluun tarkoitettua piippurassia? Se on niin ohut, että menee pillin läpi ja harjaa sen samalla sisältä. Jos ei ole niin Tiimarista saa jollain eurolla useamman =)

:flower: Paras idea! Olen kaupasta katsonut löytyiskö oikein ohutta harjaa, mutta ei. Tuo ei tullut mieleenkään! Jos tuo ei toimi niin kokeilen noita muita ideoita. Kiitos teille!

Yhteistyössä