Miten olette juhlistanu vanhempiennen hääpäiviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ¨vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
¨

¨vieras

Vieras
Meillä olis minun vanhempien 30 vuotis hääpäivä enskesänä.
Ja olemme tässä miettineet et miten juhlittais.
Lasten kans vai ilman?Käytäis vain aikuisten kans syömässä?
Vai vietetäänkö mökillä kiva päivä nyyttäreinä.
Kaikki lastenlapset on pieniä vielä et mihinkään ravintolaan heidän kans ei lähdetä.

Vinkkejä :)
Vietään pienimuotoisesti oman perheen kesken.

Mun vanhemmat haluaa juhlia kaksin kaikkia hääpäiviään.. mut mun isovanhemmat taas odottaa käymään joka armas hääpäivä.. tänään juhlivat pyöreitä vuosia ( oisko ollu 60 ) niin että heidän lapsensa olivat syömässä ravintolassa heidän kanssaan.. lapsenlapset lapsineen ei päässy mukaan kun sitten joukkoa olis ollu jo reilu 60..

Eli ihan sillain vietätte kun hääpäiväänsä viettävät itse haluaa.. olipa tästä nyt paljon apua.. :xmas:

Mun vanhempieni 40-vuotishääpäivä meni aika rauhallisesti vain oman perheen kesken. Tarkoitus oli viettää kunnon kekkerit, mutta siskoni mies haudattiin edellisessä kuussa, joten vanhempani peruivat juhlansa. 50-vuotishääpäivästä sitten mietittiin jo isompaa juhlaa, mutta alkoi toi suku olla jo aika iäkästä. Mutsi olisi halunnut juhlat, johon olisi kutsuttu kaikki samat ihmiset, jotka olivat olleet 50 vuotta aikaisemmin heidän häissäänkin. Oli vaan kuolo jo korjannut monet ja moni vielä elossa oleva ei ollenkaan bailauskunnossa. Niinpä sitten järkättiin systerin kanssa vanhemmille 50-vuotishääpäiväjuhla hyvässä ravintolassa ja tenavat oli mukana. Lapset oli toki jo isoja, mutta vaikka olisi ollut taaperokin systerillä tai mulla, niin sekaan olisi mahtunut.

piettiin vanhemmille 25 vuotis hääpäivän kunniaksi ylätys juhlat. eivät pitäneet juhlia silloin ku menivät naimisiin. isän ja äitin sisarukset meille, vanhemmilla ei ollu mitään tietoa asiasta. saatiin ne hakemaan mummo käymään kaupassa ja sillä aikaa laitettiin paikat ojennukseen, liinotettiin pöyvät ja kahvikupit,yms pöytään. hauskaa oli! saivat tanssia häävalssin mikä oli aikoinaan jääny tanssimatta. =)

Yhteistyössä