Miten nyt saan syötyä noita tabuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Älyttömiä pallukoita nuo möllerin tabut ja minä kun omistan pillikurkun niin en voi niellä sitä tollasenaan, tukehdun aika varmasti. :kieh: :headwall:

Pitääkö mun tehä reikä tohon vai onkohan siellä jotain nestettä sisällä? :ashamed: :whistle:

Huomasin muuten yks päivä, että mun möllerin kalanmaksaöljykapseleiden annostus on 8 kapselia päivässä???!!!! Voiko tommonen edes olla mahdollista... yhdesti heitin kahdeksan niitä isoja (!!!!) mollukoita suuhun ja nielasin kerralla :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huomasin muuten yks päivä, että mun möllerin kalanmaksaöljykapseleiden annostus on 8 kapselia päivässä???!!!! Voiko tommonen edes olla mahdollista... yhdesti heitin kahdeksan niitä isoja (!!!!) mollukoita suuhun ja nielasin kerralla :)

Noi on möller sydämelle ja 2 päivässä.
Minä joudun pienenkin pillerin laittaa puoliks, muuten se ei mene :whistle:

Mie oon kans sihtikurkku ja omat vapaakiertoni (kalaöljytabuja nekin) saan nieltyä siten, että juon ensin piimää/mehukeittos n.puol lasia ja sit nakkaan ne tabut kurkkuun ja loput juomat lasista perään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Mie oon kans sihtikurkku ja omat vapaakiertoni (kalaöljytabuja nekin) saan nieltyä siten, että juon ensin piimää/mehukeittos n.puol lasia ja sit nakkaan ne tabut kurkkuun ja loput juomat lasista perään :laugh:

En uskalla ees koittaa, saletisti jää tonne kurkkuun :|

mulle ei tuottais ongelmaa kun yksi päivä kamalassa pääkivuissa kipasin keittiön ja burana purkista otin lääkkeen ja samalla toisella kädellä hamusin juomista. kippasin kurkkuun ja mietin että kylläpäs oli erikoisen mallinen ja kilahti hampaissa ja kurkkasin purkkiin ja siellä oli marmorikuulia :D :D

ei hellittänyt pääkipu :laugh:

neuvoja en kyl osaa kertoa miten saisit nieltyä ne :ashamed: